×

غنی سازی فعالیت مجازی اولویت کتابخانه های عمومی گیلان است

  • کد نوشته: 64323
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۲
  • 216 بازدید
  • ۰
  • معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: با توجه به بحران کرونا بخش اعظم فعالیت کتابخانه های عمومی استان در بستر مجازی شکل می گیرد که غنی سازی محتوای این فعالیت اولویت این نهاد است. به گزارش گیل و دیلم ،زهرا بدن آرا روز جمعه در گفت و […]

    غنی سازی فعالیت مجازی اولویت کتابخانه های عمومی گیلان است
  • معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان بیان کرد: با توجه به بحران کرونا بخش اعظم فعالیت کتابخانه های عمومی استان در بستر مجازی شکل می گیرد که غنی سازی محتوای این فعالیت اولویت این نهاد است.

    به گزارش گیل و دیلم ،زهرا بدن آرا روز جمعه در گفت و گویی با بیان اینکه این نهاد با ایجاد ۶۸ صفحه مجازی توسط کتابداران به آگاهی بخشی و تولید محتوا در این شبکه ها می پردازد ، افزود: شیوع ویروس کرونا در جهان مانع حضور مردم در اجتماعات شده و فعالیت کتابخانه های عمومی نیز به فضای مجازی هدایت شده است.

    وی اظهار داشت: در شرایط کنونی یکی از مهمترین رسالت های کتابخانه های عمومی حفظ ارتباط دوسویه با اعضاء، مردم و نیز نخبگان فرهنگی جامعه است.

    وی از کتابداران خواست : در راستای رسالت آگاهی بخشی و تامین نیازهای اطلاعاتی مخاطبان از فعالیت های فرهنگی غنی، متنوع و به روز استفاده کنند و در این مسیر از گزینه های جدید بهره بگیرند.

    بدن آرا بیان کرد: بدین منظور برای کتابداران استان نشست آموزشی بمنظور بررسی صفحه های اجتماعی و ارائه راهکارهایی برای کیفی سازی مطالب برگزار شد.

    بیش از ۶۴ هزار نفر در ۱۰۴ کتابخانه عمومی، مشارکتی و مستقل در استان گیلان عضو هستند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64323

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *