×

فرد هتاک به مردم شمال دستگیر شد

  • کد نوشته: 60410
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۸
  • 109 بازدید
  • ۰
  • مازندران دادستانی ساری در پی دستگیری فرد هتاک به مردم شمال اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش گیل و دیلم ،در پی انتشار یک ویدئوی توهین آمیز توسط مسافری تهرانی به مردم مازندران و دستگیری وی در پایتخت دادستانی ساری اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری […]

    فرد هتاک به مردم شمال دستگیر شد
  • مازندران دادستانی ساری در پی دستگیری فرد هتاک به مردم شمال اطلاعیه ای صادر کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،در پی انتشار یک ویدئوی توهین آمیز توسط مسافری تهرانی به مردم مازندران و دستگیری وی در پایتخت دادستانی ساری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

    در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

    ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش، نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم مراتب با دستور قضایی صادره توسط آقای کریمی دادستان مرکز استان مازندران به عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر و در حال انجام تحقیقات مقدماتی می باشد.

    ضمنا از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری فرمایند.

    به گزارش گیل و دیلم، پیش از این معاون سیاسی امنیتی مازندران به این نکته اشاره کرده بود که پیرو پیگیری های صورت گرفته این فرد خود را تسلیم دستگاه قضایی کرده است و دستگاه قضایی با توجه به عوامل مختلف مجازات مناسب برای این فرد در نظر می گیرند/ ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60410

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *