×

فرشید فقیه شجاعی: تیم عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر فعالیت خوبی دارد

  • کد نوشته: 32710
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۳
  • 138 بازدید
  • ۰
  • فرشید فقیه شجاعی در دهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ، پیشاپیش عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک و تهنیت گفت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و تیم […]

    فرشید فقیه شجاعی: تیم عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر فعالیت خوبی دارد
  • فرشید فقیه شجاعی در دهمین جلسه شورای شهر لاهیجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران ، پیشاپیش عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک و تهنیت گفت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لاهیجان با قدردانی از مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و تیم مدیریت شهرداری بویژه مدیر اجرایی و عمران شهرداری، اظهار داشتند : تیم عمرانی شهرداری در مناطق مختلف شهر فعالیت خوبی دارد و با مدیریت شهردار لاهیجان شاهد پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار از جمله پیاده رو سازی حدفاصل میدان گیل تا حاج سلیم محله که سالیان سال فاقد پیاده رو مناسب بوده ، اجرای پیاده روسازی انتهای محدوده شهری در منطقه بوجایه ، نصب تیر برق و احیا فضای سبز در میدان ابریشم و ورودی شهرهستیم .
    وی اظهار داشت: هدف شورا و شهرداری افزایش سطح خدمات شهرداری در جهت رفاه عمومی شهروندان است که پروژه های در حال اجرا منجمله اجرای آسفالت فنیشری معابر سطح شهر که بالغ بر بیست مورد توسط اعضای شورا بازدید و اولویت بندی و هم اکنون مورد اول آن که خیابان رزمندگان و کوچه های خاکی آن می باشد در حال اجراست و بر اساس لیست اولویت بندی شده که اغلب در مناطق کمتر برخوردار سطح شهر می باشد ادامه خواهد داشت ؛ بهسازی خانه روستایی داخل پارک بعثت وایجاد و اصلاح فضای داخل پارک بمنظور ایجاد محل مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و … جملگی گواه این موضوع است .
    فرشید فقیه شجاعی همچنین از گل آرایی و احیای فضای سبز که در چندین منطقه در سطح شهر اجرا گردیده قدردانی و پیشنهاد نمودند : با عنایت به زیبایی تیرهای چراغ برق که در مبادی ورودی شهر نصب گردیده ، شهردار لاهیجان در مناطق گردشگرپذیر از جمله خیابان شهید رجایی نیز نسبت به استفاده از این تیرها و جایگزین نمودن تیرهای فرسوده اقدام نماید.
    فرشید فقیه شجاعی در ادامه انتصاب دکترصادقی رئیس اداره ورزش و جوانان را بعنوان معاونت مدیرکل ورزش استان گیلان تبریک و برای وی آرزوی توفیق روز افزون نمودند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32710

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *