×

فرماندار آستانه‌اشرفیه: خبرنگاران بازوان قدرتمند مسئولین هستند/ از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارم

  • کد نوشته: 19084
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۵
  • 209 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه از عمکرد و روحیه خبرنگاران رضایت دارد گفت: خبرنگاران از سختکوشان جامعه و بازوان قدرتمند مسئولین هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»رحیم حیدری خبرنگاران را سختکوشان جامعه امروز برشمرد و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از بازوان قدرتمند مسئولان و متولیان امر هستند. وی با بیان […]

    فرماندار آستانه‌اشرفیه: خبرنگاران بازوان قدرتمند مسئولین هستند/ از عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارم
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه از عمکرد و روحیه خبرنگاران رضایت دارد گفت: خبرنگاران از سختکوشان جامعه و بازوان قدرتمند مسئولین هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»رحیم حیدری خبرنگاران را سختکوشان جامعه امروز برشمرد و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه یکی از بازوان قدرتمند مسئولان و متولیان امر هستند.

    وی با بیان اینکه خدمت خالصانه مورد توجه همه ی خبرنگاران است، افزود: خبرنگار صادقانه مسائل و مشکلات مردم را به مسئولین اعلام می کنند که بسیار جای تقدیر دارد.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه از گزاش‌دهی به موقع و به جای خبرنگاران از اقدامات مسئولان تقدیر کرد و گفت: عملکرد و خدمات که از سوی مسئولین برای مردم انجام شده توسط خبرنگاران اعلام می‌شود که این گزارش‌دهی آنها عبادت است و جای تجلیل دارد.

    مقام عالی دولت در شهرستان آستانه‌اشرفیه تکیه زدن خبرنگاران به اصحاب اندیشه و دین را ملاک مفید خواند عملکردشان توصیف کرد و افزود: مجموعه خبرنگاری ابزاری به نام دین دارد که بر تمام سختی ها چیره می شوند و صادقانه با نگارش اخبار، مسائل و اتفاقات در راستای اطلاع‌رسانی و نظارت اقدام می کنند.

    حیدری با اذعان به اینکه بسیار از روحیه و عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه رضایت دارم، خاطرنشان کرد: اگر همه ی ما تلاش کنیم کشور خودمان را آباد می‌کنیم و اگر خدای نکرده تلاش‌های ما ویرانگر باشد در راستای ویرانی مملکت خود گام برداشته‌ایم.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه با اعلام اینکه هیچ کدام از ملت ایران از جمله قشر فرهیخته خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهان ویرانی مملکت خود نیستند، تصریح کرد: تا جایی که من از خبرنگاران سراغ دارم خدمت خالصانه و اقدام متواظعانه در راستای خدمت به مردم بوده و همیشه تلاش هایشان برای مسئولین و مردم حائز اهمیت و تقدیر است/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19084

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *