×

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد: اجرای طرح فاضلاب شهری آستانه‌اشرفیه

  • کد نوشته: 15879
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۷
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح فاضلاب شهری به‌زودی در شهر آستانه‌اشرفیه خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رحیم حیدری گلرودباری امروز در آستانه‌اشرفیه با اشاره به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۶ اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از جمله رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود و […]

    فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد: اجرای طرح فاضلاب شهری آستانه‌اشرفیه
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه از اجرای طرح فاضلاب شهری به‌زودی در شهر آستانه‌اشرفیه خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رحیم حیدری گلرودباری امروز در آستانه‌اشرفیه با اشاره به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۶ اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از جمله رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود و در دستور کار مسؤولان گیلان است.

    وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سیستم اداری فرمانداری آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و افزود: بخش‌های صنعت و کشاورزی از اولویت‌های شهرستان مذکور در نظر گرفته شده ضمن اینکه بخش‌های گردشگری و … به منظور توسعه آستانه‌اشرفیه پیگیری می‌شود.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه واحدهای صنعتی در حوزه این شهرستان مشکلی ندارند، تصریح کرد: اگر مشکلی برای صنعت در آستانه‌اشرفیه وجود دارد مربوط به قوانین است و در این راستا کارگروه رفع موانع تولید مسائل صنعتگران را پیگیری می‌کند.

    حیدری گلرودباری از تلاش برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال صنعتی در آستانه‌اشرفیه خبر داد و بیان کرد: تلاش برای کاهش دغدغه کشاورزان از دیگر موضوع‌هاست و توسط مسؤولان در شهرستان مذکور پیگیری می‌شود.

    وی به لایروبی ۱۷۰ کیلومتر انهار کشاورزی آستانه‌اشرفیه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال زراعی جاری ۱۴۰ کیلومتر از انهار شالیزاری در شهرستان مذکور لایروبی شده ضمن اینکه ۱۵ کیلومتر از انهار کشت بادام‌زمینی لایروبی شده است تا کشاورزان دغدغه تامین آب نداشته باشند.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به تجهیز و یکپارچه‌سازی ۲۵ درصد از شالیزارهای این شهرستان، خاطرنشان کرد: تسطیح شالیزارها در کاهش مصرف آب و هزینه تاثیر بسیاری دارد.

    حیدری گلرودباری به گازرسانی به روستاهای مختلف آستانه‌اشرفیه و اعلام شهرستان سبز در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: به‌زودی آبرسانی به روستاهای آستانه‌اشرفیه به اتمام می‌رسد ضمن اینکه اجرای طرح فاضلاب شهری آستانه‌اشرفیه در دستور کار است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15879

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *