×

فرماندار آستانه اشرفیه: با بوق زدن ، هیایو و دعوا مشکلی حل نخواهد شد

  • کد نوشته: 30925
  • ۱۳۹۷-۰۱-۳۱
  • 137 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه اشرفیه عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آبرسانی کشاورزی تشکیل شده بود حضور یافت و گفت: باید به همه مخاطبین بگوییم با بوق زدن ، هیاهو و دعوا مشکلی حل نخواهد شد. همه مدیران  مرتبط با امر کشاورزی شهرستان تدارک لازم برای سال زراعی جاری را انجام داده […]

    فرماندار آستانه اشرفیه:  با بوق زدن ، هیایو و دعوا مشکلی حل نخواهد شد
  • فرماندار آستانه اشرفیه عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با موضوع بررسی آخرین وضعیت آبرسانی کشاورزی تشکیل شده بود حضور یافت و گفت: باید به همه مخاطبین بگوییم با بوق زدن ، هیاهو و دعوا مشکلی حل نخواهد شد. همه مدیران  مرتبط با امر کشاورزی شهرستان تدارک لازم برای سال زراعی جاری را انجام داده اند و اینک نیز گوش بزنگ هستند که درصورت مطلع شدن نسبت به مشکلی آنرا مرتفع نمایند و رسیدگی به این مسائل  به بیشتر از نیمروز نخواهید کشید . مشکل کم ابی جدی است اما نباید مردم را ناامید کرد و الحمدالله با تلاشهای انجام شده امیدواریم که در شهرستان مشکل آب نداشته باشیم .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ عصر امروز جلسه شورای اسلامی شهرستان در اتاق جلسات شورای شهر آستانه اشرفیه با محوریت بررسی آبرسانی کشاورزی و با حضور مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه تشکیل شده بود .

    مهندس حیدری ضمن قدردانی بابت تشکیل چنین جلسه ای در شورای اسلامی شهرستان گفت: ما در گیلان بارش باران داریم اماغالب بارش ها در غیر فصل زراعی میباشد و قسمت عمده ای از بارشها و آب باران هدر می رود و اگر همیت بارش ها بصورت درست هدایت نشوند دچار مشکلاتی مانند سیلاب ، آبگرفتگی منازل مردم و رانش زمین خواهیم شد . امسال میزان ورودی آب به سد سفیدرود کاهش بی سابقه ای داشته است و میزان ذخیره آب نیز به نسبت سال گذشته ۱۱%کاهش داشتیم .

    فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه افزود: لایروبی انهار درسال ۱۳۹۵در حدود ۲۰۰کیلومتر و سالیان بعد نیز بهمین منوال تا به اکنون موفق آمیز بوده است که الحمدالله این امر باعث گردید آبهای رها شده در شبکه آبیاری بخوبی هدایت شده و دچار کمبود آب نشدیم و  البته مردم و کشاورزان نیز برای تقسیم آب بایکدیگر و متولیان کار کاملا همکاری کردند. امسال نیز باید با همین آرامش و همکاری کارها را پیش ببریم.

    مهندس حیدری در پایان گفت: انتظار داریم مردم نیز با آرامش و همکاری که در مسائلی نظیر بارش برف داشتند با مجموعه مرتبط با امور آبیاری همکاری کنند تا با یاری خداوند بزرگ سال زراعی جدید را با موفقیت پشت سر گذاریم باید به همه مخاطبین بگوییم با بوق زدن ، هیاهو و دعوا مشکلی حل نمی شود ، همه ما و مدیران مرتبط گوش بزنگ هستیم که اگر با اطلاع از مشکلات در کمترین زمان ممکن مشکل را رفع کنند مشکل کم آبی جدی است اما نباید مردم را ناامید کرد باتلاشهای انجام گرفته و بایاری مردم امیدواریم که در شهرستان مشکل جدی نداشته باشیم و سال زراعی را باموفقیت پشت سر گذاریم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30925

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *