×

فرماندار آستانه اشرفیه : عملکرد مدیران شهرستان در حوزه های مختلف در آرامش همشهریان ما نقش بسزایی دارد

  • کد نوشته: 30755
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۴
  • 137 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه اشرفیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: عملکرد مدیران شهرستان در حوزه های مختلف در آرامش همشهریان ما نقش بسزایی دارد . به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه، مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به ایجاد همدلی و […]

    فرماندار آستانه اشرفیه : عملکرد مدیران شهرستان در حوزه های مختلف در آرامش همشهریان ما نقش بسزایی دارد
  • فرماندار آستانه اشرفیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: عملکرد مدیران شهرستان در حوزه های مختلف در آرامش همشهریان ما نقش بسزایی دارد .

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه، مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به ایجاد همدلی و همراهی در بین مسئولین ادارات این شهرستان افزود : هرکدام از روسای ادارات، مجموعه کارهای شهرستان را در کنار هم ، به حل مشکلات مردم می پردازند و هیچگاه مسئول اداره ای خود را در تقابل با دیگر مسئولان نمی بینند.

    فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه اظهار امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های موجود در رئیس جدید جهاد کشاورزی شهرستان و با تلاش های وی بتواند با فعالیت مرکز تحقیقات بادام زمینی این شهرستان نتایج خوبی برای کشاورزان منطقه داشته باشد .

    گفتنی است در این دیدار که باحضور معاون مدیرکل جهادکشاورزی گیلان برگزار شد ، حمید رضا سلیمانی که به مدت ۵ سال در سمت رئیس شیلات آستانه اشرفیه مشغول فعالیت بود طی حکمی از سوی مدیر کل جهادکشاورزی استان ، به سمت رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی و از تلاش های محمد باقر قاسمپور که به سمت رئیس جهاد کشاورزی لنگرود منصوب شده است تقدیر به عمل آمد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30755

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *