×

فرماندار آستانه اشرفیه: هیچ کجا مدینه فاضله نمی شود مگر اینکه فعل خواستن را در خود صرف کنیم

  • کد نوشته: 30015
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۴
  • 151 بازدید
  • ۰
  • عصر امروز مهندس حیدری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه در جلسه این شورا که در اداره آموزش و پرورش تشکیل شد گفت : پی ریزی آینده نوجوانان و جوانان در دست ما مسئولین و مدیران و خانواده هاست و در هیچ کجا مدینه فاضله نمی شود مگر اینکه اول در خودمان […]

    فرماندار آستانه اشرفیه: هیچ کجا مدینه فاضله نمی شود مگر اینکه فعل خواستن را در خود صرف کنیم
  • عصر امروز مهندس حیدری فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه در جلسه این شورا که در اداره آموزش و پرورش تشکیل شد گفت : پی ریزی آینده نوجوانان و جوانان در دست ما مسئولین و مدیران و خانواده هاست و در هیچ کجا مدینه فاضله نمی شود مگر اینکه اول در خودمان فعل خواستن را صرف نماییم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه مهندس حیدری فرماندار آستانه اشرفیه عصر امروز ضمن تشکر و قدر دانی از تمامی نیروهای ستاد و صف آموزش و پرورش و تبریک فرا رسیدن سال نو ، گفت: نکته کلیدی که باید عرض کنم اینست که از تعطیلات نهایت بهره را ببریم و فکر کنیم که اوقات فراغت دانش آموزان خود در تابستان را به چه نحوی برنامه ریزی کنیم تا دانش آموزان حداکثره بهره را ببرند .

    فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه افزود: باید از برخی معضلات اجتماعی جامعه عبرت بگیریم تا هزینه های نظام را پایین بیاوریم . در این برنامه ریزی باید وظایف یکایک افراد و ادارات تقسیم بندی گردد .
    نباید منتظر استان و کشور باشیم بلکه خودمان بتوانیم شروع کننده حرکتی نو درامورمربوطه به خود باشیم .بالاخره بچه های خودمان هستند اگر اینان را رها کنیم احتمال دارد به دام های مختلف مانند اعتیاد بیافتند .

    مهندس حیدری در پایان گفت : اگر خودمان بتوانیم به این دانش آموزانسرویس و خوراک بدهیم و آنها در بر بگیریم می توانیم کنترل برنامه ریزی درست برای آینده آنها را در دست بگیریم . در هیچ کجا مدینه فاضله نمی شود مگر اینکه فعل خواستن را در خودمان صرف کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30015

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *