×

فرماندار املش در دیدار چهره به چهره با مردم: دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم احترام به حقوق شهروندی است

  • کد نوشته: 45664
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۳
  • 65 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری املش ، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش صبح سه شنبه ( ۱۷ اردیبهشت ماه ) دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان به منظور رسیدگی به درخواست ها ، مسایل و مشکلات آنان در فرمانداری برگزار شد. نماینده عالی دولت در شهرستان املش، در […]

    فرماندار املش در دیدار چهره به چهره با مردم: دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم احترام به حقوق شهروندی است
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری املش ، یونس محمودی فرماندار شهرستان املش صبح سه شنبه ( ۱۷ اردیبهشت ماه ) دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان به منظور رسیدگی به درخواست ها ، مسایل و مشکلات آنان در فرمانداری برگزار شد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان املش، در حاشیه ملاقات مردمی حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان املش تبریک عرض می‌نمایم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان ، از درگاه حق تعالی توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه عزیز را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

    همچنین ایشان در دیدار چهره به چهره افزودند: دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم احترام به حقوق شهروندی است.

    فرماندار املش با اشاره به اینکه شنیدن مسائل و مشکلات مردم از وظایف اولیه مسئولین می باشد ، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با همین رویکرد در جهت رفع مشکلات مردم در زمینه های مختلف گام های موثری را برداشته است .

    شایان ذکر است فرماندار شهرستان املش، سه شنبه هر هفته در ملاقات مردمی به درخواست های شهروندان و مراجعه کنندگان رسیدگی می کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45664

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *