×

فرماندار تالش: اعتبارات عمرانی تالش ۹ درصد افزایش یافت

  • کد نوشته: 48213
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۹
  • 113 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش از اختصاص ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان و افزایش ۹ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، سید عیسی مهدوی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی در فرمانداری تالش اظهار کرد: با صرف ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی سال جاری، ۲۲۴ طرح و ۵۱ […]

    فرماندار تالش: اعتبارات عمرانی تالش ۹ درصد افزایش یافت
  • فرماندار تالش از اختصاص ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان و افزایش ۹ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، سید عیسی مهدوی روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی در فرمانداری تالش اظهار کرد: با صرف ۴۲۲ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی سال جاری، ۲۲۴ طرح و ۵۱ برنامه اجرا و گام‌های بلندی برای آبادانی شهرستان برداشته خواهد شد.

    وی ادامه داد: بسیاری از طرح‌های عمرانی دوره‌های گذشته پایان یافته و تکمیل طرح‌های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه هاست و دستگاه‌های اجرایی و دولتی در اجرا و تکمیل طرح‌ها همت و همکاری کافی داشته باشند.
    مهدوی افزود: هدف از اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی علاوه بر آبادانی کشور، اعلام پیام ایستادگی و راست قامتی ملت ایران در برابر فشارهای دنیای استکبار است و این فشارها تأثیری در اراده و استقامت مردم بزرگوار نداشته است.
    او گفت: نتایج طرح‌های عمرانی باید به رفاه حال شهروندان ختم شود و مسئولان از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود، برای خدمتگزاری به مردم عزیز تالش استفاده کنند.

    فرماندار تالش بیان کرد: آمریکا با خروج از برجام، چهره حقیقی و شیطانی خود را آشکار کرد و استکبار جهانی با وجود تلاش برای آسیب زدن به نظام مقدس اسلامی، در جهان منزوی شده و پیروز میدان، جمهوری اسلامی است.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم ،حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48213

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *