×

فرماندار تالش: بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل پیگیری می‌شود

  • کد نوشته: 61479
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۳
  • 113 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش گفت: بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیلاب با جدیت پیگیری می‌شود و به دلیل اقدامات انجام گرفته، به زودی بازسازی‌ها و جبران خسارت‌ها را شاهد خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم، محمد حسین شاهکویی روز یکشنبه در اولین روز کاری خود در فرمانداری تالش در بازدید از منازل و مناطق آسیب دیده از سیلاب اخیر در مجاورت پل […]

    فرماندار تالش: بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل پیگیری می‌شود
  • فرماندار تالش گفت: بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیلاب با جدیت پیگیری می‌شود و به دلیل اقدامات انجام گرفته، به زودی بازسازی‌ها و جبران خسارت‌ها را شاهد خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم، محمد حسین شاهکویی روز یکشنبه در اولین روز کاری خود در فرمانداری تالش در بازدید از منازل و مناطق آسیب دیده از سیلاب اخیر در مجاورت پل آبنمای رودخانه کرگانرود، اظهار کرد: استانداری گیلان پیگیری های بسیار خوبی در سطح ملی و از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزرا در رابطه با جبران خسارات سیل تالش انجام داده است و در تسریع بازسازی ها موثر خواهد بود.

    وی ادامه داد: بزودی شاهد بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل به خصوص مناطق روستایی خواهیم بود و تلاش ها برای کاهش مشکلات مردم در این مناطق باید افزایش یابد.
    شاهکویی گفت: فرمانداری برای اثرگذاری لازم در توسعه و پیشرفت شهرستان از نظر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می کند و به همراهی مردم و بخش خصوصی در این راستا نیاز دارد.

    فرماندار تالش افزود: از صمیم قلب و با تمام وجود در خدمت مردم شهرستان تالش خواهم بود و برای آبادانی و توسعه در همه زمینه ها تلاش مضاعف خواهم کرد.

    سیلاب روزهای پایانی شهریور ماه در تالش به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی این شهرستان خسارت هایی وارد کرد و سبب تخریب چندین منزل مسکونی و مرگ دو هموطن شد.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=61479

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *