×

فرماندار تالش: رسالت خبرنگاران در حوادث تقویت همگرایی است

  • کد نوشته: 51235
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۲
  • 118 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش با انتقاد از مطالب برخی رسانه‌های این شهرستان در خصوص خسارت طغیان رودخانه‌ها در بارش‌های اخیر، تقویت همگرایی مردم و مسئولان در حوادث طبیعی را رسالت خبرنگاران دانست. به گزارش گیل و دیلم ،سید عیسی مهدوی عصر چهارشنبه در جلسه ساماندهی رودخانه ها در فرمانداری تالش اظهار کرد: از تلاش اصحاب رسانه در […]

    فرماندار تالش: رسالت خبرنگاران در حوادث تقویت همگرایی است
  • فرماندار تالش با انتقاد از مطالب برخی رسانه‌های این شهرستان در خصوص خسارت طغیان رودخانه‌ها در بارش‌های اخیر، تقویت همگرایی مردم و مسئولان در حوادث طبیعی را رسالت خبرنگاران دانست.

    به گزارش گیل و دیلم ،سید عیسی مهدوی عصر چهارشنبه در جلسه ساماندهی رودخانه ها در فرمانداری تالش اظهار کرد: از تلاش اصحاب رسانه در پوشش وقایع مختلف قدردانی می کنم اما نوع و شکل اطلاع رسانی برخی خبرنگاران، جای تامل دارد.

    وی ادامه داد: حوادث طبیعی در همه جای دنیا رخ می دهد و اصحاب رسانه باید به جای انتشار مطالب تحریک آمیز و مایوس کننده در حوادث، همگرایی و تقویت روحیه جمعی را مد نظر داشته باشند.

    مهدوی گفت: انتقاد سازنده حق رسانه هاست اما خبررسانی تحریک آمیز برخی رسانه ها با اصول شغل خبرنگاری منافات دارد و اصحاب خبر باید با درک شرایط در اتفاقات طبیعی، در راستای رفع مشکلات همراهی کنند.

    فرماندار تالش ادامه داد: با تخریب مسئولان، هیچ یک از مشکلات مردم حل نخواهد شد و موانع باید در بستر اعتماد و همراهی عمومی برطرف شود.

    بر اثر بارش ها و طغیان رودخانه در هفته گذشته، پل شهر اسالم تالش تخریب و به برخی تاسیسات زیربنایی و روستایی این شهرستان خساراتی وارد شده بود و مسئولان برای ایجاد پل موقت و گذر خودروهای سبک در اسالم، سازه های فلزی تهیه کرده اند و سایر خسارت ها در حال رفع است.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51235

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *