×

فرماندار تالش: شهرستان تالش آماده برگزاری انتخابات ۹۶

  • کد نوشته: 15378
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • 117 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش گفت: ۱۲۰ شعبه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی برای اخذ آرا در شهرستان تالش پیش بینی شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم» سید عیسی مهدوی برای برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۴۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که […]

    فرماندار تالش:  شهرستان تالش آماده برگزاری انتخابات ۹۶
  • فرماندار تالش گفت: ۱۲۰ شعبه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی برای اخذ آرا در شهرستان تالش پیش بینی شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم» سید عیسی مهدوی برای برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۴۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات قبل ۲۰ شعبه افزایش یافته است .

    وی افزود: از این تعداد شعبه اخذ آرا ۱۲۰ شعبه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی است .

    فرماندار تالش صیانت از رای مردم را مهمترین کار ستاد اجرایی انتخابات این شهرستان دانست و افزود:در برگزاری داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها حدود ۲ هزارو نفر عوامل اجرایی – نظارتی – انتظامی و بازرسی همکاری می کنند تا این دوره از انتخابات به نحو احسن برگزار شود .

    فرماندار تالش با بیان اینکه اولین همایش رای اولی ها در این شهرستان برگزار شد،گفت: بیش از ۱ هزار نفر رای اولی در این شهرستان برای اولین بار در این دوره از انتخابات پای صندوق های رای خواهند آمد .

    فرماندار تالش در خصوص تمهید مقدمات حضور مردم در مناطق سخت گذر و صعب العبور در پای صندوق آرا گفت:برای این مناطق ۷ شعبه سیار پیش بینی شده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *