×

فرماندار خمام خبر داد: بهره‌برداری از ۹۷ پروژه شهرستان خمام در هفته دولت

  • کد نوشته: 80734
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
  • 89 بازدید
  • ۰
  • اسفندیار جوشن، فرماندار خمام اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از مهر، همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون […]

    فرماندار خمام خبر داد: بهره‌برداری از ۹۷ پروژه شهرستان خمام در هفته دولت
  • اسفندیار جوشن، فرماندار خمام اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از مهر، همزمان با هفته دولت ۹۷ پروژه عمرانی، توسعه‌ای در شهرستان خمام با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

    فرماندار خمام در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بطور متوسط هر ۶ ماه چهار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف توسعه‌ای و عمرانی اجرا می‌شود.

    اسفندیار جوشن، مهمترین پروژه‌های هفته دولت امسال را چهار پروژه راهداری با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۴۱ عنوان پروژه در حوزه دهیاری‌های شهرستان با رقم اعتباری هفت میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان، ۱۶ پروژه آب و فاضلاب با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار، یک پروژه در حوزه برق شهرستان با یک میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان اعتبار و هشت پروژه بنیاد مسکن با یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار عنوان کرد.

    وی در ادامه خدمت به مردم را بالاترین خدمات و حرکت در مسیر شهداء دانست و افزود: فرمانداری خمام ارتقا این شهرستان را از اهداف عالیه خود می‌داند و برای جذب اعتبارات بیشتر تلاش می‌کند.

    وی بدین منظور از ادارات شهرستان خواست اعتبارات جامانده از سال گذشته را سریع‌تر جذب کنند و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

    در این جلسه امام جمعه خمام و روسای ادرات صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، راهداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و سپاه شهرستان معرفی شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80734

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *