×

فرماندار رودسر : انتخاب سرپرست راه و شهرسازی قانونی نیست/ قطعا این انتخاب را نمی‌پذیرم /مدیرکل باید پاسخگو باشد

  • کد نوشته: 29633
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۰
  • 88 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر درباره انتخاب سرپرست جدید راه‌ و شهرسازی رودسر گفت: تاکنون نامه‌ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام و مدیرکل باید پاسخگوی این تصمیم باشد. به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در جمع خبرنگاران درباره انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت : تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه […]

    فرماندار رودسر : انتخاب سرپرست راه و شهرسازی قانونی نیست/ قطعا این انتخاب را نمی‌پذیرم /مدیرکل باید پاسخگو باشد
  • فرماندار رودسر درباره انتخاب سرپرست جدید راه‌ و شهرسازی رودسر گفت: تاکنون نامه‌ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام و مدیرکل باید پاسخگوی این تصمیم باشد.

    به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در جمع خبرنگاران درباره انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر گفت : تاکنون نامه ای رسمی در این زمینه دریافت نکرده ام اما مدیرکل باید پاسخگو باشد که چگونه بدون هماهنگی و تایید بالاترین مقام اجرایی شهرستان چنین اقدامی را انجام داده است ؟!

    فرماندار رودسر با اشاره به اینکه براساس قانون ،کلیه مدیران کل باید با هماهنگی و تایید فرماندار نسبت به تغییر یا جابجایی مدیران شهرستانی اقدام کنند، افزود : تاکنون هیچگونه هماهنگی و تاییدیه‌ای در زمینه معرفی سرپرست جدید راه و شهرسازی اعلام نداشته ام و اگر آقای مدیرکل به قانون اشراف داشته باشند یقینا اصول و سیکل قانونی را باید طی می‌کردند.

    وی اظهار کرد: مدیران کل تحت نظارت استاندار به امورات می پردازند و شخص مصطفی سالاری نیز در انتخاب مدیران به تایید و هماهنگی با مدیران براساس نص صریح قانون اشاره داشته اند .

    وارسته بهدانی با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها هستند، افزود : در حوزه شهرستانی تمامی عزل و نصب های دولتی باید با هماهنگی و اعلام نظر نهایی فرماندار باشد که امیدوارم مدیران کل نسبت به این وظیفه ای که قانون برایشان تعیین کرده است کوتاهی نکنند .

    وی در پایان‌عنوان کرد: بعنوان‌نماینده عالی دولت در شهرستان تمام قد از اصول و سیاست‌های اجرایی دولت حمایت خواهم کرد و براساس دستور استاندار گیلان موارد شهرستانی را اجرایی خواهم کرد.

    وارسته تاکید کرد: قطعا این انتخاب را نمی پذیرم و بعنوان نماینده عالی دولت از سوی استاندار گیلان پیگیر این ناهماهنگی خواهم بود و اعتراضم را اعلام خواهم داشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29633

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *