×

فرماندار رودسر: تلاش مرحوم هوسمی در راستای حمایت از چای و چایکاران در اذهان ماندگار خواهد بود

  • کد نوشته: 25058
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۳
  • 66 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر : امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در حاشیه مراسم تشییع و تدفین «ایرج هوسمی» رئیس اتحادیه چایکاران کشورگفت: مرحوم هوسمی یکی از خدمتگزاران دلسوز صنعت چای کشور و همراه خوبی برای مدیریت شهرستان رودسر بود. وی خاطر نشان کرد: […]

    فرماندار رودسر: تلاش مرحوم هوسمی در راستای حمایت از چای و چایکاران در اذهان ماندگار خواهد بود
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر : امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر در حاشیه مراسم تشییع و تدفین «ایرج هوسمی» رئیس اتحادیه چایکاران کشورگفت: مرحوم هوسمی یکی از خدمتگزاران دلسوز صنعت چای کشور و همراه خوبی برای مدیریت شهرستان رودسر بود.

    وی خاطر نشان کرد: مرحوم هوسمی استاد علم و ادب، فرهیخته فرهنگی و رئیس اتحادیه چایکاران کشور بود و در زمان تصدی مسئولیت خدمات شایانی درراه توسعه همه جانبه صنعت چای کشور انجام داده و تلاش ایشان در راستای حمایت از چای و چایکاران در اذهان ماندگار خواهد بود.

    فرماندار شهرستان رودسر در بخش دیگری از سخنان خود به برداشت ۲۱ هزار تن برگ سبز چای توسط چایکاران شهرستان خبر داد و افزود: ارزش اقتصادی این میزان برگ سبز چای بالغ بر ۳۸۰ میلیار ریال بوده که از سوی ۲۸ کارخانه و ۴ شعبه ثابت از کشاورزان چایکار خریداری شده است .

    وی ادامه داد: تاکنون ۲۷۰ میلیارد ریال معادل ۷۱ درصد مطالبات چایکاران به‌حساب آنان واریز شده است و این میزان از متوسط استانی که معادل ۶۴ درصد بوده بالاتر است/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *