×

فرماندار رودسر: حدود استفاده از فضای مجازی باید به جوانان آموزش داده شود

  • کد نوشته: 25290
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۷
  • 146 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر گفت: حریم‌ها باید بر اساس محدوده اعتقادی ما شناخته شود و حد استفاده از فضای مجازی را باید در آموزش‌ها تذکر دهیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رودسر ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام رضا و امام […]

    فرماندار رودسر: حدود استفاده از فضای مجازی باید به جوانان آموزش داده شود
  • فرماندار رودسر گفت: حریم‌ها باید بر اساس محدوده اعتقادی ما شناخته شود و حد استفاده از فضای مجازی را باید در آموزش‌ها تذکر دهیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رودسر ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: اگر بتوانیم فرهنگ استفاده از فضای مجازی را به خوبی جا بیاندازیم می‌توان از فضای مجازی بهتر استفاده کرد.

    وی افزود: آموزش می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ درست استفاده کردن از فضای مجازی مفید و موثر باشد.

    فرماندار رودسر گفت: اگر آموزش درست فضای مجازی در خانواده‌ها و آموزش و پرورش انجام شود می‌تواند به رشد جوامع کمک کند.

    جانبازی ادامه داد: ورود به فضایی مجازی باید با پایبندی به اصولی همراه باشد و این موضوع بدون آموزش میسر نمی‌شود.

    وی افزود: هر متنی را به فوریت همگانی نکنیم و اگر این کار انجام شود ممکن است در لحظاتی بعد تکذیب شود ما نیز در مسموم کردن فضا سهیم شویم.

    فرماندار رودسر تأکید کرد: حریم‌ها باید بر اساس محدوده اعتقادی ما شناخته شود و حد استفاده از فضای مجازی را باید در آموزش‌ها تذکر دهیم و یادآور شویم.

    جانبازی با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند زندگی‌ها را مختل کند گفت: دسترسی به اطلاعات روز دنیا خوب است و این از مزیت های فضای مجازی است اما باید بر استفاده صحیح از فضای مجازی تأکید شود/ابوالفضل شکری

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25290

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *