×

فرماندار رودسر خبر داد؛ اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای رودسر / جذب سرمایه‌گذار از اولویت کاری است

  • کد نوشته: 27409
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۹
  • 214 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه به این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال و تولید و قرار گرفتن منطقه در مسیر رشد و توسعه باید از اولویت کاری همه مدیران باشد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، علی وارسته ظهر امروز در جلسه کمیته […]

    فرماندار رودسر خبر داد؛ اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای رودسر / جذب سرمایه‌گذار از اولویت کاری است
  • فرماندار رودسر از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه به این شهرستان خبر داد و گفت: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال و تولید و قرار گرفتن منطقه در مسیر رشد و توسعه باید از اولویت کاری همه مدیران باشد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، علی وارسته ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در برنامه ششم دو مؤلفه جمعیت و محرومیت برای تقسیم اعتبارات موردتوجه برنامه ریزان کشوری است.

    وی از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه برای رودسر در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبارات از محل ماده ۱۸۰، ۳ درصد نفت و گاز و تملک و دارایی‌ها بوده که نسبت به سنوات گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

    نماینده عالی دولت در رودسر با تأکید به مدیران دستگاه‌ها جهت تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص‌یافته تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان خود ارتباط بیشتری داشته و پیگیر امور باشند.

    وی حمایت از سرمایه‌گذار در راستای ایجاد اشتغال و تولید در رودسر را مورد تأکید قرار داد و گفت: جذب سرمایه‌گذار باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت اقتصادی در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

    وارسته با قدردانی از تلاش همه مدیران دستگاه‌ها افزود: امیدوارم در فضای همدلی و همکاری در راستای اهداف نظام و تحقق برنامه‌های دولت تلاش و از کم‌توجهی به مسائل خودداری شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27409

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *