×

فرماندار رودسر: در تأمین رفاه و امنیت جامعه اگر همراه مردم باشیم و خودمان را مردمی بدانیم همواره موفق خواهیم بود

  • کد نوشته: 23092
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۵
  • 184 بازدید
  • ۰
  • اختصاصی؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد . امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته گفت : یک از مشخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی […]

    فرماندار رودسر: در تأمین رفاه و امنیت جامعه اگر همراه مردم باشیم و خودمان را مردمی بدانیم همواره موفق خواهیم بود
  • اختصاصی؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد .

    امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته گفت : یک از مشخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم سالار بودن آن است و این بدان معناست که نظام به حضور ، در صحنه بودن و مشارکت مردم در پیشبرد اهدافش اعتقاد راسخ دارد .
    وی خاطر نشان کرد : در تأمین رفاه و امنیت جامعه اگر همراه مردم باشیم و خودمان را مردمی بدانیم همواره موفق خواهیم بود .

    جانبازی در ادامه به امنیت موجود در کشور اشاره نمود وگفت : یکیاز اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برقراری امنیت می باشد و امنیتی که بر پایه حضور مردم و دارای پشتوانه مردمی باشد از صلابت و اقتدار خاصی برخوردار است .

    فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود افزود : انسان ها برای رسیدن به رشد و کمال نیازمند دو بال هستند که یکی از آنها ارتباط با خداوند متعال است و این بدان معناست که همه کارها باید برای رضای خدا باشد و با ایمان به خدا و رفتار صالح در جهت رسیدن به اهداف خود گام برداریم و دیگری با مردم بودن و با مردم زندگی کردن است که اگر این دو را داشته باشیم همواره در تمام زمینه ها موفق خواهیم بود .

    وی در ادامه به حضور خوب و پرشور نیروی انتظامی و پلیس راهور در بارندگی های اخیراشاره نمود و گفت : حضور شما عزیزان در کنار سایر دستگاههای ستاد مدیریت بحران به خوبی نشان داد که شما مردمی هستید و خدمت کردن به مردم موهبتی است که باید همواره آن را حفظ کنیم/همدانی نژاد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23092

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *