×

فرماندار رودسر: طرح‌های سلامت دریا با پیوست فرهنگی کامل می‌شود

  • کد نوشته: 32616
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۰
  • 170 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر گفت: پرداختن به ایجاد زیر ساخت‌های سواحل بدون رویکرد فرهنگی تأثیرگذاری چندانی ندارد و معتقدم در بحث سلامت دریا به شکل توامان و همزمان به هر دو موضوع پرداخته شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بهدانی فرماندار این شهرستان در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر طرح‌های سلامت دریا […]

    فرماندار رودسر: طرح‌های سلامت دریا با پیوست فرهنگی کامل می‌شود
  • فرماندار رودسر گفت: پرداختن به ایجاد زیر ساخت‌های سواحل بدون رویکرد فرهنگی تأثیرگذاری چندانی ندارد و معتقدم در بحث سلامت دریا به شکل توامان و همزمان به هر دو موضوع پرداخته شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته بهدانی فرماندار این شهرستان در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان رودسر طرح‌های سلامت دریا را بدون پیوست و رویکرد فرهنگی کارا ندانست و گفت: پرداختن به ایجاد زیر ساخت‌های سواحل بدون رویکرد فرهنگی تأثیر گذاری چندانی ندارد و معتقدم در بحث سلامت دریا به شکل توامان و همزمان به هر دو موضوع پرداخته شود.

    وارسته بهدانی با بیان اینکه ایام تابستان فرصت مغتنمی است تا میهمانان و مسافران تابستانی از مواهب و جاذبه‌های طبیعی شهرستان بهره‌مند شود، اظهار کرد: طبیعتا باید در این زمینه علاوه بر زیرساخت‌های مناسب در حوزه سواحل برای ایجاد نشاط و شادابی مردم هم اقدامات مناسبی انجام دهیم که بخش فرهنگی از مهمترین آنها است .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود روند ایجاد طرح سالامت دریا در سواحل رودسر را مطلوب ندانست و بر ضرورت شتاب بخشی در فرآیند ایجاد زیرساخت‌های سواحل از سوی شهرداری تأکید کرد .

    وی بر ضرورت استقرار ناجیان غریق در مناطق پرخطر و حادثه خیز ، آموزش ناجیان غریق قبل از شروع طرح ها و مشارکت دهیان و شوراها در راه اندازی طرح های سلامت دریا تأکید کرد .

    فرماندار رودسر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از انباشت ، تجمع و پراکنندگی زباله در محور اصلی راه ارتباطی شهرستان گلایه کرد و گفت : این شرایط به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و باید مسئولان محلی تلاش کنند این وضعیت ساماندهی شود/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32616

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *