×

فرماندار رودسر: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است

  • کد نوشته: 23676
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۴
  • 234 بازدید
  • ۰
  • جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودسر برگزار شد . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در این جلسه گفت : یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است و خوشبختانه همه […]

    فرماندار رودسر: یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است
  • جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودسر برگزار شد .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر امیر جانبازی رودسری ، فرماندار شهرستان رودسر در این جلسه گفت : یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است و خوشبختانه همه هماهنگی ها و برنامه ریزی ها به گونه ای صورت گرفته که وضعیت اشتغال در کشور بهبود یابد .

    وی در ادامه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد : شهرستان رودسر در دو بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی برخوردار است و باید تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از این ظرفیت ها به منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم .

    جانبازی رودسری خاطر نشان کرد : با توجه به آماده بودن زیرساختها در حوزه گردشگری و همچنین افزایش حضور مسافران و گردشگران در شهرستان باید با تجهیز مسافر کاشانه ها فعالیت آنها را در شهرستان افزایش دهیم .

    وی با بیان این مطلب که باید برای ایجاد اشتغال از امکانات موجود در شهرستان نهایت استفاده را ببریم افزود : شهرستان رودسر به عنوان یک قطب کشاورزی در استان شناخته شده است و با توجه به قابلیت های بالا در زمینه تولید محصولات کشاورزی ، سعی کنیم صنعت فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی را نیز در شهرستان توسعه دهیم .

    وی ادامه داد: ایجاد صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در قالب بنگاه های اقتصادی کوچک نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال شهرستان ایفا می کند.

    جانبازی خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی عضو کارگروه اشتغال در اسرع وقت لیست افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح مشاغل خانگی را به بانک های عامل معرفی نمایند و به طور مستمر پیگیر امور مربوط به آنان باشند

    فرماندار در ادامه سخنان خود به طرح کاروزی در ادارات اشاره نمود وگفت : کارورزی باید به عنوان یک فرصت بسیار خوب در امر اشتغال تلقی شود و برنامه ریزی ها به گونه ای انجام پذیرد که افراد پس از پایان دوره کاروزی به عنوان یک کار آفرین در جامعه شناخته شوند و با کسب مهارت های لازم در زمینه ایجاد اشتغال موثر باشند .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23676

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *