×

فرماندار سیاهکل: ادارات ذیربط نسبت به انجام گشت های مشترک بازرسی اهتمام جدی داشته باشند

  • کد نوشته: 43124
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۳
  • 149 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم| فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تاکید بر تکریم مردم متذکر شد: مجموعه مدیران شهرستان و دستگاههای ذیربط با توجه به آشنایی بیشتر نسبت به مردم شهرستان ، تمهیدات لازم را در راستای افزایش سطح معیشت مردم پیش بینی کنند. وی افزود: ادارات ذیربط نسبت به انجام گشت های […]

    فرماندار سیاهکل: ادارات ذیربط نسبت به انجام گشت های مشترک بازرسی اهتمام جدی داشته باشند
  • گیل و دیلم| فرماندار سیاهکل در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با تاکید بر تکریم مردم متذکر شد: مجموعه مدیران شهرستان و دستگاههای ذیربط با توجه به آشنایی بیشتر نسبت به مردم شهرستان ، تمهیدات لازم را در راستای افزایش سطح معیشت مردم پیش بینی کنند.

    وی افزود: ادارات ذیربط نسبت به انجام گشت های مشترک بازرسی اهتمام جدی داشته باشند و با شروع ایام تعطیلات نوروزی نباید تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم دچار مشکل شود و در این ایام نظارت های بیشتری در امر توزیع نیز باید صورت گیرد.

    ایشان افزودند: اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان با همکاری اتاق اصناف و سایر دستگاه های متولی به جهت ارتقای سطح درآمدی اصناف و بازاریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نسبت به تنظیم بازار در ایام نوروز و تعیین واحدهای فروش فوق العاده در سطح اصناف شهرستان برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

    فرماندار سیاهکل در ادامه متذکر شد: در ایام نوروز با توجه به حضور گردشگران و مسافرین ، جمعیت شهرستان افزایش چشمگیری خواهد داشت و دستگاه های ذیربط نسبت به ذخیره سازی مایحتاج اساسی و ضروری مردم برنامه ریزی و اقدام کنند تا در این ایام مردم شریف شهرستان مشکلی بابت خرید و تامین مایحتاج نداشته باشند.

    محمود صوفی در ادامه به توزیع مناسب و هدفمند در سطح شهرها و مراکز دهستان های شهرستان خاطر نشان ساخت: هر کالایی که جهت توزیع تشخیص داده شود اداره صنعت ، معدن و تجارت با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه های متولی نسبت به توزیع مناسب در سطح شهرها و مراکز دهستان ها اقدامات لازم را برنامه ریزی تا با نظارت بیشتری این اقلام توزیع گردد.

    ایشان افزودند: در طی دو ماه اخیر ۱۵ مورد گشت مشترک توسط تیم های بازرسی صورت گرفته است و ۳۳۸۲۶ کیلوگرم نیز گوشت و مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است و هماهنگی های لازم در جهت تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها و ۱۰ تن شکر نیز جهت مصارف عمومی پیش بینی شده است که طی چند روز آینده دست مصرف کننده خواهد رسید .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43124

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *