×

فرماندار سیاهکل: استاندار گیلان با هوشمندی دولت انتخاب شده است

  • کد نوشته: 22400
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۸
  • 165 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه استان گیلان با مشکل محیط ‌زیست دست ‌به ‌گریبان است، تصریح کرد: دکتر سالاری در استانداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و دولت با هوشمندی تمام وی را برای گیلان انتخاب کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، ضمن تسلیت به […]

    فرماندار سیاهکل:  استاندار گیلان با هوشمندی دولت انتخاب شده است
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه استان گیلان با مشکل محیط ‌زیست دست ‌به ‌گریبان است، تصریح کرد: دکتر سالاری در استانداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و دولت با هوشمندی تمام وی را برای گیلان انتخاب کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار کرد: شهیدان دفاع مقدس و پس‌ از آن کاری کردند که ما هم ‌اکنون در آرامش در حال زندگی کردن هستیم.

    وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام محرم، گفت: امروز می‌بایست با شمشیر علم به جنگ استعمار جهانی برویم، زیرا دشمنان از همین طریق می‌خواهند به ما ضربه وارد کنند.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به تغییر روسای ادارات اوقاف و امور خیریه، محیط ‌زیست و معاون فرماندار سیاهکل، تصریح کرد: برای پویایی هر دستگاهی تغییر مدیریت لازم است و امیدوارم با این تغییرات بتوانیم کارها را با سرعت بیشتری به ‌پیش ببریم.

    اسلامی با بیان اینکه مردم باید از همه ‌چیز مطلع باشند، خاطرنشان کرد: با آغاز به کار دولت دوازدهم سایت شهرداری‌ها باید آشکارسازی انجام دهد. اگر توان پاسخگویی ندارید باید دانش خودتان را اضافه کنید و به مردم پاسخ دهید و اگر مشکلی وجود دارد نیز مجموعه فرمانداری به شما کمک می‌کند.

    وی با اشاره به سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ترامپ با گستاخی در سخنرانی خود تمامی مردم آزادی خواه جهان را آزرده ‌خاطر کرد و با این سخنان آبروی خود و دولت آمریکا را برد و رئیس ‌جمهور کشورمان با ایراد سخنانانی حکیمانه فتح جهان را توسط حافظ و سعدی و مولوی یاد آور شد و گفت که ما را نیاز به آن نیست که با زور اسلحله بخواهیم در کشوری یا منطقه خود را تحمیل کنیم و این تفاوت رویکرد متمدنانه رئیس جمهور ایران در برابر سخنان نسنجیده و ارباب معابانه رئیس جمهور آمریکا دارای نکات پر معنا و ظریفی بود.

    نماینده دولت در سیاهکل با تشکر از استاندار سابق گیلان، ابراز کرد: دکتر نجفی حتی از سهم استان‌هایی که نتوانسته بودند کارها را انجام دهند برای گیلان بودجه آورد.

    وی با تبریک به دکتر سالاری، استاندار جدید گیلان برای آغاز کار در این استان، افزود: سالاری فردی دانشمند و دارای تحصیلات بسیار خوبی است و در بوشهر نیز به ‌ویژه در محیط ‌زیست توفیقات چشمگیری داشته است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه استان گیلان با مشکل محیط ‌زیست دست ‌به ‌گریبان است، تصریح کرد: سالاری در استانداری بوشهر عملکرد خوبی داشت و دولت با هوشمندی تمام وی را برای گیلان انتخاب کرد تا این مشکل برطرف شود و در یک معنا می توان گفت حساس ترین موضوع در استان گیلان حفظ این محیط زیست و اکوسیستم است که دولت به حق و به واقع با این دید نظر استاندار توانمندی در عرصه حفظ محیط زیست را به این استان روانه کرده است.

    اسلامی با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید»، گفت: اگر هزاران میلیارد تومان بودجه بیاوریم و کاری نکنیم ارزش ندارد. باید در پرورش ماهی در سطح شهرستان تلاش کنیم زیرا چنین ظرفیتی در سیاهکل وجود دارد.

    وی با بیان اینکه توسعه شهرستان سیاهکل بر پایه توسعه کشاورزی است و باید به آن اهمیت داد، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی باید در این بخش ورود کند و با پرداخت وام به پروژه‌های کوچک اشغال را در سیاهکل افزایش دهیم.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه آب منطقه‌ای انهار را پیگیری کند، گفت: اقتصاد مردم اینجا بر روی کشاورزی است و می‌خواهیم تا از هم ‌اکنون لایروبی سیفون‌ها انجام شود تا مردم در فصل کشاورزی با مشکل روبرو نشوند.

    رئیس شورای اداری سیاهکل با اشاره به شروع فصل پاییز خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و راهداری، شهرداران دو شهر سیاهکل و دیلمان و جهاد کشاورزی، هدایت آب‌های سطحی را در نظر داشته باشند و لایروبی را انجام دهند تا ترددی ایمن انجام شود.

    وی با اشاره به اجرای طرح سیماک، بیان کرد: در این بخش در سیاهکل کم‌ کاری شده است لذا از اداره پست می‌خواهم تا این کار را با سرعت بیشتری انجام دهد و آموزش‌های لازم به ادارات شهرستان داده شود.

    فرماندار سیاهکل با تذکر به راه و شهرسازی سیاهکل، ابراز کرد: برخی از راه‌ها باید شن‌ریزی و یا آسفالت شود، اما گاهی مشاهده می‌کنیم در جای دیگری انجام ‌شده است. این کار یا به ‌صورت اتفاقی انجام ‌شده، یا سفارش از وزارت و یا وزارتین است و یا از طرف شخص خاصی بوده، که من با این کار برخورد می‌کنم و از شما می‌خواهم که چنین کاری انجام ندهید.

    اسلامی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیاهکل سهمیه قیر داشت، اما آن را دریافت نکرد و مدیر این اداره باید در این زمینه پاسخگو باشد.

    وی خطاب به اداره آموزش و پرورش سیاهکل، گفت: آموزش ‌و پرورش تنها کمیته برنامه‌ریزی را نگاه نکند و از خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت و تجهیز مدارس کمک بگیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22400

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *