×

فرماندار سیاهکل: اعضای شورای شهر مشکلات و نارسایی های سیاهکل را احصا کنند

  • کد نوشته: 16272
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۶
  • 138 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت:من از اعضای شورای شهر می خواهم از هم اکنون مشکلات و نارسایی های شهر را احصا کنید و در صدد حل مشکلات مردم بر آیید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در دیدار منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل، ضمن تبریک به منتخبین اظهار کرد: کار کردن در […]

    فرماندار سیاهکل:  اعضای شورای شهر مشکلات و نارسایی های سیاهکل را احصا کنند
  • فرماندار سیاهکل گفت:من از اعضای شورای شهر می خواهم از هم اکنون مشکلات و نارسایی های شهر را احصا کنید و در صدد حل مشکلات مردم بر آیید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در دیدار منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیاهکل، ضمن تبریک به منتخبین اظهار کرد: کار کردن در سیاهکل را به لحاظ داشتن مردمان خوب و با فرهنگ بسیار آسان است.

    فرماندار شهرستان سیاهکل افزود:مردم به شما اعتماد کرده اند و شما را به عنوان نماینده خود در شورای شهر برگزیده اند و باید امانت دار خوبی برای مرم باشید.

    وی با اشاره به اینکه شما شورای شهر هستید نه شورای شهرداری، گفت:من از شما می خواهم از هم اکنون مشکلات و نارسایی های شهر را احصا کنید و در صدد حل مشکلات مردم بر آیید و من نیز تمام تلاش خود را جهت کمک به شما منتخبین مردم در شهر سیاهکل به کار خواهم گرفت و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

    به گزارش گیل و دیلم،فرداد قنبری، ارسلان عزتی کلامسری، محمد علی دلیلی دیلمانی، حمید رضا شیرین کام چوری و جاوید کاکائی سیاهکلی از جمله افرادی هستند که در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تاریخ ۲۹ اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار گردید به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر سیاهکل برگزیده شدند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16272

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *