×

فرماندار سیاهکل: برای احداث اماکن جدید هلال احمر علی الخصوص مجتمع آغوزی تلاش می کنیم

  • کد نوشته: 38207
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۳
  • 154 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در مراسم معرفی مدیر هلال احمر شهرستان گفت: با بهره مندی از حداقل امکانات و با برنامه ریزی مناسب می توانیم در لحظاتی که حوادث غیرمترقبه بوجود می آید آمادگی لازم را داشته باشیم و قطعاً هلال احمر با نوع ماموریت خود و با کار آموزشی و ترویجی […]

    فرماندار سیاهکل: برای احداث اماکن جدید هلال احمر علی الخصوص مجتمع آغوزی تلاش می کنیم
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در مراسم معرفی مدیر هلال احمر شهرستان گفت: با بهره مندی از حداقل امکانات و با برنامه ریزی مناسب می توانیم در لحظاتی که حوادث غیرمترقبه بوجود می آید آمادگی لازم را داشته باشیم و قطعاً هلال احمر با نوع ماموریت خود و با کار آموزشی و ترویجی می تواند به این هدف کمک شایانی نماید.

    رضا اسلامی افزود: شهرستان سیاهکل شهرستانی است که با حوادثی همچون رانش ، آتش سوزی ، زلزله ، سیل و رودخانه های خروشان و به نوعی خشمگین و با اقلیم کوهستانی آن می طلبد خدمات به مردم شریف آن بیشتر باشد اما اصلا حق این شهرستان با آن سابقه تاریخی ، علمی و فرهنگی غنی ادا نشده است و از توسعه متوازن بازمانده است.
    وی با برشمردن اقلیم کوهستانی و حوادث غیرمترقبه ای که در این منطقه رخ می دهد اظهار داشت: امکانات امدادی نیاز اصلی شهرستان است و لازم است که جمعیت هلال احمر استان نسبت به تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز در شهرستان مثل ست های برش امداد و نجات با توجه به کوهستانی بودن منطقه اقدام و نگاه ویژه ای را داشته باشند.
    فرماندار سیاهکل افزود: برای احداث اماکن جدید هلال احمر و علی الخصوص مجتمع آغوزی تلاش می کنیم از تمام پتانسیل های لجستیکی و امکانات شهرستان به جمعیت هلال احمر کمک کنیم و با توجه به آماده بودن ساختمان خشک آب پیشنهاد می کنیم که هلال احمر نیز از این ساختمان در راستای ماموریت های خود استفاده کند.

    رئیس شورای اداری سیاهکل با تبریک انتصاب یکی از جوانان به مدیریت هلال احمر شهرستان تصریح کرد: این گونه انتصابات باعث انگیزه بیشتر در نسل جوان می شود و جوانان بدانند که با تلاش و انگیزه و بهره جستن از تجارب بزرگان می توانند به مناصب مدیریتی برسند.

    قابل ذکر است در این مراسم که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشت سعید رجبی بعنوان مدیر جدید هلال احمر شهرستان معرفی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38207

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *