×

فرماندار سیاهکل: برداشت غیرمجاز از رودخانه های سیاهکل به حداقل رسیده است

  • کد نوشته: 32058
  • ۱۳۹۷-۰۳-۰۳
  • 186 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه برداشت غیر مجاز از رودخانه های جاری منجر به آسیب دیدن اکوسیستم طبیعت میشود، گفت:سعی شده است با نظارت برداشت از رودخانه ها به حداقل برسد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی با بیان اینکه در مسئله آبرسانی به روستاهای شهرستان سیاهکل از استان جلوتر هستیم،اظهار کرد:هنوز […]

    فرماندار سیاهکل: برداشت غیرمجاز از رودخانه های سیاهکل به حداقل رسیده است
  • فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه برداشت غیر مجاز از رودخانه های جاری منجر به آسیب دیدن اکوسیستم طبیعت میشود، گفت:سعی شده است با نظارت برداشت از رودخانه ها به حداقل برسد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی با بیان اینکه در مسئله آبرسانی به روستاهای شهرستان سیاهکل از استان جلوتر هستیم،اظهار کرد:هنوز یکی از دغدغه های مهم در این شهرستان تامین آب کافی روستاهاست؛ چراکه بسیاری از کارها در گذشته در این شهرستان بر زمین مانده است.

    وی با بیان اینکه سعی شده بیشتر کارها متمرکز بر روی زیرساخت ها باشد،گفت:اقداماتی که در کشاورزی انجام شده است بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده است.همچنین در سال ۹۶ بیشتر هدفمان در آبرسانی قطره ای در زمین های کشاورزی روستاهای شهرستان بوده است و جذب اعتبارات با توجه به پتانسیل کشاورزی خصوصا در عرصه باغداری شهرستان در سال ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت.

    فرماندار سیاهکل،از رفع مشکلات در بخش مدیریت آبرسانی کشاورزی خبر داد و عنوان کرد:با بررسی هایی که در تعمیر و بهسازی دریچه کانال های آبرسانی به مزارع کشاورزی انجام شده نشان میداد دریچه آبی که روی کانال ها قرار داشته، ۱۸ سال است که به آنها دست نخورده که ما توانستیم ۲۰ مورد این دریچه ها را شناسایی و بازسازی و نصب کنیم و نیز ۱۰ دریچه جدید به کانال های آبرسانی برای آب مزارع مهیا سازیم.

    این مقام مسئول اضافه کرد:شهرستان سیاهکل دارای سه اقلیم جنگل هیرکانی،جلگه و کوهستان می باشد و نیز دارای گونه های مختلف حیوانی در درون این جنگلهاست لذا توانسته ایم این منطقه را با مراقبت درست از دست شکارچیان غیر مجاز مصون نگه داریم.

    اسلامی،با بیان اینکه برداشت غیر مجاز از رودخانه های جاری منجر به آسیب دیدن اکوسیستم طبیعت میشود،گفت: سعی شده است با نظارت برداشت از رودخانه ها به حداقل برسد.

    وی با اشاره به سایر اقدامات دیگر انجام شده در راستای حفظ محیط زیست سیاهکل،خاطرنشان کرد:با حمایت هایی که از محیط زیست انجام میشود در نظر داریم از دخالت انسان ها در محیط زیست و تدوام شکار حیوانات درنده جلوگیری به عمل آید/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *