×

فرماندار سیاهکل: توسعه زیرساخت ها مطالبه شهرستان سیاهکل است

  • کد نوشته: 14218
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹
  • 180 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل توسعه زیرساخت های در حوزه های آب، راه و گاز را از جمله نیازهای شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: تامین بودجه لازم برای احداث سد گولک از جمله مطالبات ما در شهرستان می باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان و درخواست […]

    فرماندار سیاهکل:  توسعه زیرساخت ها مطالبه شهرستان سیاهکل است
  • فرماندار سیاهکل توسعه زیرساخت های در حوزه های آب، راه و گاز را از جمله نیازهای شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: تامین بودجه لازم برای احداث سد گولک از جمله مطالبات ما در شهرستان می باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان و درخواست برای توسعه شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: انتظار ما این است که دولت همچون چهار سال گذشته همچنان با شدت و حدت، در راستای رشد و هدفی که داشته اند گام بردارد و بیش از پیش موجب خرسندی و رضایت مردم گردد و افق هایی که برای مناطق کمتر توسعه یافته و شهرستان در نظر گرفته شده را با نگاهی ویژه ببینند.

    فرماندار سیاهکل افزود: در دولت تدبیر و امید تلاش بر این بود که زیر ساخت ها ترمیم شود و خوشبختانه به شاخص های خوبی هم دست یافتیم و از دولت درخواست داریم که با توجه به اختلاف توسعه ای سیاهکل با شهرستان های همجوار، اقدامات به صورت جهش وار دیده شود و از جمع اعتبارات ملی برای ایجاد زیر ساخت های لازم استفاده شود.

    وی توسعه زیر ساخت های در حوزه های آب، راه و گاز را از جمله نیازهای شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: تامین بودجه لازم برای احداث سد گولک، تکمیل راه بازکیاگوراب به سیاهکل، محور سیاهکل به دیلمان و ارتقای راه های شهرستان از جمله مطالبات ما در شهرستان می باشد.

    این مقام مسئول از افتتاح پروژه نخستین استخر بانوان در شهرستان با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان تا خرداد ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: پروژه آب رسانی شمرود از دیگر پروژه های نیمه تمام می باشد که امیدواریم در فروردین ماه به بهره برداری برسد.

    اسلامی اضافه کرد: با توجه به آغاز سال جدید دستگاه های خدمات رسان در قالب ستاد نوروزی از چند روز قبل از شروع تعطیلات فعال هستند و مشغول خدمات رسانی به مردم می باشند و خوشبختانه شاهد استقبال خوب مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز امسال و افزایش ۱۵ درصدی ورود گردشگران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14218

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *