×

فرماندار سیاهکل : جلسه ستاد بحران سیاهکل تشکیل می‌شود/ آماده بارندگی شدید باشید

  • کد نوشته: 22276
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۵
  • 116 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل بابیان اینکه شدت بارندگی از بعدازظهر پنج‌شنبه ششم مهرماه افزایش می‌باشد، گفت: به دلیل شدت بارندگی در سیاهکل و بارش برف در ارتفاعات دیلمان؛ فراخوان ادارات مربوطه جهت تشکیل جلسه بحران در ساعت ۱۶ امروز انجام شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات واصله […]

    فرماندار سیاهکل : جلسه ستاد بحران سیاهکل تشکیل می‌شود/ آماده بارندگی شدید باشید
  • فرماندار سیاهکل بابیان اینکه شدت بارندگی از بعدازظهر پنج‌شنبه ششم مهرماه افزایش می‌باشد، گفت: به دلیل شدت بارندگی در سیاهکل و بارش برف در ارتفاعات دیلمان؛ فراخوان ادارات مربوطه جهت تشکیل جلسه بحران در ساعت ۱۶ امروز انجام شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات واصله از اداره کل هواشناسی استان گیلان؛ از ساعاتی دیگر بارندگی در استان گیلان و به‌ویژه در شرق استان گیلان آغاز می‌شود.

    وی بابیان اینکه شدت بارندگی از بعد ازظهر پنج‌شنبه ششم مهرماه افزایش می‌یابد، افزود: به دلیل شدت بارندگی در سیاهکل و بارش برف در ارتفاعات دیلمان؛ فراخوان ادارات مربوطه جهت تشکیل جلسه بحران در ساعت ۱۶ امروز انجام شد.

    فرماندار سیاهکل بابیان اینکه تمهیدات لازم در رابطه با مقابله با بحران احتمالی انجام می‌شود، گفت: تمامی مدیران می‌بایست تا پایان بارندگی در شهرستان سیاهکل حضور داشته باشند.

    وی تصریح کرد: از تمامی مردم شهرستان سیاهکل می‌خواهم تا آمادگی لازم جهت رویارویی با باران شدید را داشته باشند و از اقامت در حاشیه رودخانه‌ها و تردد غیر ضرور به ارتفاعات و نقاط دیگر شهرستان جداً خودداری کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *