×

فرماندار سیاهکل خبر داد: آمادگی ۹۳ شعبه اخذ رای در شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 16080
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۶
  • 152 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: تعداد ۱۶ شعبه در شهر سیاهکل، ۲ شعبه در شهر دیلمان، ۴۴ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۳۱ شعبه اخذ رای نیز در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه پیش بینی شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به حوزه انتخابیه شهرستان سیاهکل در انتخابات […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  آمادگی ۹۳ شعبه اخذ رای در شهرستان سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل گفت: تعداد ۱۶ شعبه در شهر سیاهکل، ۲ شعبه در شهر دیلمان، ۴۴ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۳۱ شعبه اخذ رای نیز در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه پیش بینی شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به حوزه انتخابیه شهرستان سیاهکل در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: تعداد ۹۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سیاهکل آماده اخذ رای از واجدین شرایط شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشند.

    فرماندار سیاهکل افزود: از تعداد ۹۳ شعبه اخذ رای در شهرستان تعداد ۱۶ شعبه در شهر سیاهکل، ۲ شعبه در شهر دیلمان، ۴۴ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۳۱ شعبه اخذ رای نیز در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه پیش بینی شده است.

    وی خاطرنشان کرد: ما نمی گوییم به چه کسی رای بدهید، حداقل به عنوان یک فرد ایرانی مشارکت عمومی مان را در انتخابات بالا ببریم و به خاطر اعتلا، بالندگی و اقتدار کشور عزیزمان در انتخابات شرکت کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16080

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *