×

فرماندار سیاهکل خبر داد: استقبال چینی‌ها از سرمایه‌گذاری در سیاهکل/ تأمین اعتبار چند پروژه مهم از طریق فاینانس خارجی

  • کد نوشته: 10188
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۱
  • 182 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: سرمایه‌گذاران چینی مایل به سرمایه‌گذاری در این شهرستان هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا اسلامی در نشست مشترک با کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در این شهرستان اظهار کرد: چینی‌ها از سرمایه‌گذاری در سیاهکل استقبال کرده‌اند. فرماندار سیاهکل گفت: با توجه به چشم انداز بکر […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد: استقبال چینی‌ها از سرمایه‌گذاری در سیاهکل/ تأمین اعتبار چند پروژه مهم از طریق فاینانس خارجی
  • فرماندار سیاهکل گفت: سرمایه‌گذاران چینی مایل به سرمایه‌گذاری در این شهرستان هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا اسلامی در نشست مشترک با کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان در این شهرستان اظهار کرد: چینی‌ها از سرمایه‌گذاری در سیاهکل استقبال کرده‌اند.

    فرماندار سیاهکل گفت: با توجه به چشم انداز بکر و زیبا در شهرستان سیاهکل و ورود گردشگران در ایام نوروز و تعطیلات سال، سرمایه گذاران چینی مایل به ورود به این شهرستان هستند.

    فرماندار سیاهکل یادآور شد: سدگولک، محور سیاهکل به ازبرم و احداث تصفیه خانه فاضلاب سیاهکل قرار است به فاینانس چینی سپرده شود.

    بازدید از پروژه‌های مجتمع دامپروری دیسام، خانه عضدی دیلمی، روند احداث ساختمان شبکه بهداشت، ساختمان دامپزشکی و تکمیل کنار گذر از دیگر برنامه های سفر رئیس سازمان برنامه وبودجه گیلان به شهرستان سیاهکل بود./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10188

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *