×

فرماندار سیاهکل خبر داد: بارش ۱۰ سانتیمتری برف در سیاهکل و دیلمان

  • کد نوشته: 11378
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۵
  • 168 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل از آماده باش نیروهای خدماتی شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در شهرهای دیلمان و سیاهکل از صبح امروز حدود ۱۰ سانتیمتر برف در حال بارش است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به اینک کلیه تمهیدات برای بارش برف در مدیریت بحران شهرستان سیاهکل با نیروهای […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  بارش ۱۰ سانتیمتری برف در سیاهکل و دیلمان
  • فرماندار سیاهکل از آماده باش نیروهای خدماتی شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در شهرهای دیلمان و سیاهکل از صبح امروز حدود ۱۰ سانتیمتر برف در حال بارش است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی با اشاره به اینک کلیه تمهیدات برای بارش برف در مدیریت بحران شهرستان سیاهکل با نیروهای ستادی این شهرستان اندیشیده شده است، اظهار کرد: در برف گذشته ۴۰۰ تن نمک و شن در مناطق برفگیر شهرستان پاشیده شد.

    فرماندار سیاهکل افزود: در حال حاصر بیش از ۲۰ تن نمک و شن و ۲۲ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل ۵ دستگاه لودر، ۴ دستگاه بولدوز، ۳ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه ماشین کمک دار، تراکتور برفروب، تیعه برفروب و تعدادی کمپرسی سازماندهی شده به همراه نیروهای هلال احمر و شهرداری ها در مناطق برف گیر مستقر می باشند.

    وی از آماده باش نیروهای خدماتی شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاصر ۶۰ سانتی متر برف در گردنه ها و ارتفاعات دیلمان وجود دارد. همچنین در شهرهای دیلمان و سیاهکل از صبح امروز حدود ۱۰ سانتیمتر برف در حال بارش است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11378

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *