×

فرماندار سیاهکل خبر داد: برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 29498
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۷
  • 51 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان سیاهکل گفت:یادواره ۲۲۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان سیاهکل روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۹۶ با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع سیاهکل برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی،در جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان سیاهکل
  • فرماندار شهرستان سیاهکل گفت:یادواره ۲۲۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان سیاهکل روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۹۶ با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع سیاهکل برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی،در جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همکاری، همراهی و مشارکت همه ادارات و نهادها در هر چه بهتر برگزار شدن یادواره ۲۲۰ شهید شهرستان را خواستار شد و اظهار کرد: به برکت اقتدار و عزت ناشی از ایثارگری ها و خون شهدا و همچنین رهبری حکیمانه ولایت فقیه تهدیدات دشمنان علیه کشورمان کارایی ندارد.

    وی در ادامه با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،گفت:زنده نگه داشتن یاد شهدا یکی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری است که باید همواره آن را به یاد داشته باشیم.

    این مقام مسئول،با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست،تصریح کرد:این منصب ها و مسئولیت ها که در آنها قرار داریم همه و همه از برکت خون شهدا است و باید قدردان خون شهدا باشیم.

    اسلامی عنوان کرد: راه و آرمان های شهدا با گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همواره در میان مردم زنده بوده و یاد جانفشانی شهیدان و خانواده‌های آنان مورد تکریم و تجلیل ملت ایران قرار می‌گیرد.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه دشمنان هیچ وقت دست از سر ما بر نخواهند داشت و دلیل آن هم به خوبی مشخص و روشن است،یادآور شد:این کشور و نظام عاشورایی است و سیره شهدا از عاشورا نشات گرفته است و برماست که خون شهدا را پاس بداریم.

    وی در پایان اضافه کرد:یادواره ۲۲۰ شهید والامقام و دو شهید گمنام شهرستان سیاهکل روز پنجشنبه، ۱۰ اسفند ۹۶ با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع سیاهکل برگزار خواهد شد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29498

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *