×

فرماندار سیاهکل خبر داد: رد صلاحیت ۵۸ داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 15376
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۲
  • 171 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۵۸ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: ۷۰۵ نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان ثبت نام کرده بودند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی، با بیان اینکه ۷۰۵ نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در […]

    فرماندار سیاهکل خبر داد:  رد صلاحیت ۵۸ داوطلب شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۵۸ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: ۷۰۵ نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان ثبت نام کرده بودند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس رضا اسلامی، با بیان اینکه ۷۰۵ نفر برای تصدی مسئولیت در شوراهای اسلامی در سطح شهرستان سیاهکل در زمان مقرر ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۶۱ نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، ۳۹۰ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و ۲۵۴ نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه ثبت نام کردند.

    وی با بیان اینکه ۵۸ نفر در هیئت های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند، گفت: ۷ نفر در شهرهای سیاهکل و دیلمان، ۳۳ نفر در روستاهای بخش مرکزی سیاهکل و ۱۸ نفر در روستاهای بخش دیلمان و پیرکوه رد صلاحیت شده اند.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه از صبح امروز اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده و افرادی که نتوانستند احراز خودشان را دریافت کنند به آنها اعلام شده است، تصریح کرد: این افراد به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خودشان را اعلام کنند.

    این مقام مسئول ابراز کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده روستاها تا سقف هیئت نظارت شهرستان و افرادی که رد صلاحیت شده در شهر هستند تا سقف استان می توانند اعتراض خودشان به هیئت نظارت را اعلام کنند.

    اسلامی تصریح کرد: هیئت نظارت به مدت ۱۰ روز فرصت دارد تا شکایت های داوطلبین را رسیدگی کرده و سپس به صورت رسمی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه اعلام نظر رسمی کند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان سیاهکل گفت: ۹۳ صندوق ثابت و سیار به همراه حدود ۲ هزار نفر نیرو در قالب هیئت نظارت، هیئت اجرایی، بازرسین، نیروهای انتظامی و اعضای صندوق در سطح شهرستان سیاهکل برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده شده اند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15376

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *