×

فرماندار سیاهکل: رای اولی ها تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهند

  • کد نوشته: 14920
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 173 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل خطاب به دانش آموزان رای اولی، خاطرنشان کرد: رای شما ارزش دارد و یک رای در سرنوشت کشور تاثیر گذار است لذا تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل در همایش دانش آموزان رای اولی مدارس دخترانه بخش مرکزی این […]

    فرماندار سیاهکل: رای اولی ها تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهند
  • فرماندار سیاهکل خطاب به دانش آموزان رای اولی، خاطرنشان کرد: رای شما ارزش دارد و یک رای در سرنوشت کشور تاثیر گذار است لذا تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی، فرماندار شهرستان سیاهکل در همایش دانش آموزان رای اولی مدارس دخترانه بخش مرکزی این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار کرد: امنیتی که اکنون در کشور حاکم است مرهون فداکاری های شهدای گرانقدرمان است که باید این نعمت را قدر بدانیم.

    وی ضمن تبریک به دانش آموزان حاضر در همایش که برای اولین بار جهت تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستای خویش در انتخابات شرکت می نمایند، افزود: قدر این روز ها را بدانید. شما اکنون به بلوغ سیاسی رسیده اید لذا از مشاوره مشاوران حتی روانشناسان استفاده کنید. در جامعه امروز استفاده از مشاوره روانشناسان عیب نیست بلکه یک نوع زندگی مدرن است.

    این مقام مسئول دانش آموزان را آینده سازان مملکت دانست که آینده کشور در دست آنان است و تصریح کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنیم به کسی رای دهیم که آینده بهتر را برایمان رقم بزند لذا قدر و منزلت شهرستان خود را بدانید، زیرا با انتخاب درست می توانیم اثرگذار باشیم، با حداقل ها بسازیم و افق روشنی را برای خود رغم بزنیم.

    اسلامی گفت: سیاهکل علیرغم سابقه دیرینه اش در بحث توسعه و عمران قابل قیاس با شهرستان های دیگر نیست بلکه عقب تر هم است لذا باید تحقیق کنیم که چه باعث شده که نمی توانیم یک تصمیم درست بگیریم.

    فرماندار سیاهکل خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کرد: رای شما ارزش دارد و یک رای در سرنوشت کشور تاثیر گذار است لذا تحقیق را سرلوحه کار خود قرار دهید. دولت ها را از ابتدای انقلاب که کار کرده اند تحقیق کنید و دانش خود را در این زمینه بالا ببرید و با تحقیق خود را به روز کنید.

    وی یادآور شد: شهرستان سیاهکل اقتصاد آن بر پایه کشاورزی و گردشگری است و گروه های مردم نهاد خوبی در این شهرستان فعالیت می کنند که از همه آنها می توان نهایت استفاده را برد.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14920

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *