×

فرماندار سیاهکل: ساختمان جدید اداره ثبت سیاهکل با سرعت ساخته می شود

  • کد نوشته: 17735
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۶
  • 176 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل تصریح کرد: برای ساخت ساختمان اداره ثبت سیاهکل علاوه بر اینکه دارای ردیف اعتبار است، بودجه‌ای نیز اختصاص می دهیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرماندار شهرستان سیاهکل، مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره حادثه آتش‌سوزی اداره ثبت ‌اسناد و املاک این شهرستان، اظهار کرد: […]

    فرماندار سیاهکل: ساختمان جدید اداره ثبت سیاهکل با سرعت ساخته می شود
  • فرماندار سیاهکل تصریح کرد: برای ساخت ساختمان اداره ثبت سیاهکل علاوه بر اینکه دارای ردیف اعتبار است، بودجه‌ای نیز اختصاص می دهیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرماندار شهرستان سیاهکل، مهندس رضا اسلامی در جمع خبرنگاران، درباره حادثه آتش‌سوزی اداره ثبت ‌اسناد و املاک این شهرستان، اظهار کرد: آتش‌ سوزی که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، گسترده نبود و تنها سقف اداره ثبت ‌اسناد و املاک شهرستان سوخته است.

    فرماندار سیاهکل با بیان اینکه هیچ پرونده‌ای در جریان آتش سوزی از بین نرفته است، افزود: طبق گزارش‌ها علت آتش‌ سوزی اتصال جریان برق و قدیمی بودن ساختمان مذکور و اتصالات آن بوده است.

    وی خواستار تسریع در روند ساخت ساختمان جدید اداره ثبت ‌اسناد و املاک سیاهکل جهت رفع نگرانی ها شد و تصریح کرد: برای ساخت این ساختمان علاوه بر اینکه دارای ردیف اعتبار است، بودجه‌ای نیز اختصاص می دهیم تا فرایند ساخت با سرعت بیشتری پیگیری شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17735

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *