×

فرماندار سیاهکل: سیاهکل ابر شهرستان مدیریتی است/ ادارات کل نسبت به سیاهکل کم‌توجه هستند

  • کد نوشته: 22313
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۶
  • 138 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: باوجود جنگل‌های هیرکانی و منابع طبیعی گسترده؛ سیاهکل ظرفیت‌های بالایی برای بازگشت مردم و حضور گردشگرها را دارد که تنها نیازمند توجه و پیگیری برای استفاده صحیح از آن‌ها می‌باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مسئولین آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب […]

    فرماندار سیاهکل: سیاهکل ابر شهرستان مدیریتی است/ ادارات کل نسبت به سیاهکل کم‌توجه هستند
  • فرماندار سیاهکل گفت: باوجود جنگل‌های هیرکانی و منابع طبیعی گسترده؛ سیاهکل ظرفیت‌های بالایی برای بازگشت مردم و حضور گردشگرها را دارد که تنها نیازمند توجه و پیگیری برای استفاده صحیح از آن‌ها می‌باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مسئولین آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی استان گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه سیاهکل ابر شهرستان مدیریتی است، اظهار کرد: شهرستان سیاهکل با حدود ۴۷ هزار نفر جمعیت در سه اقلیم مختلف با وسعت ۶/۱۰۴۸ کیلومترمربع واقع‌شده است و با چند شهرستان و یک استان هم‌مرز است.

    وی افزود: با توجه به موقعیت سیاهکل؛ این شهرستان نسبت به شهرستان‌های هم‌جوار خود از وضعیت ویژه‌تری برخوردار است که نیاز به توجه ویژه مدیران استانی و کشوری دارد.

    فرماندار سیاهکل بابیان اینکه می‌بایست به‌صورت ویژه‌ای به سیاهکل رسیدگی شود، تأکید کرد: از مدیران کل می‌خواهم تا نسبت به سیاهکل تنها از طریق بودجه‌های شهرستانی اکتفا نکنند و از برش‌های استانی و کشوری به آن توجه داشته باشند.

    اسلامی بابیان اینکه ادارات کل نسبت به سیاهکل کم‌توجه هستند، گفت: جمعیت شهرستان سیاهکل از ۵۲ هزار نفر به ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است و این آمار نشان می‌دهد که مدیران در حال کار کردن به‌صورت روزمرگی هستند.

    وی افزود: باوجود جنگل‌های هیرکانی و منابع طبیعی گسترده؛ سیاهکل ظرفیت‌های بالایی برای بازگشت مردم و حضور گردشگرها را دارد که تنها نیازمند توجه و پیگیری برای استفاده صحیح از آن‌ها می‌باشد.

    فرماندار سیاهکل در رابطه با نحوه صحیح استفاده از آب شرب، تصریح کرد: برای تأمین آب شرب سالم و رساندن آن به درب منازل مردم زحمت‌های زیادی کشیده می‌شود و به همین دلیل باید از استفاده غیرقانونی از آب شرب در بخش کشاورزی جلوگیری کرد.

    اسلامی با اشاره به عدم پیشرفت روند کار سد گولک ابراز کرد: می‌بایست کارهای مطالعاتی سد گولک هرچه زودتر به پایان برسد تا بتوانیم پروژه را عملیاتی کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22313

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *