×

فرماندار سیاهکل: ظرفیت های سیاهکل در حوزه بوم گردی بسیار بالاست

  • کد نوشته: 30780
  • ۱۳۹۷-۰۱-۲۶
  • 132 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل، ظرفیت های سیاهکل در حوزه بوم گردی را بسیار بالا دانست و گفت: شهرستان سیاهکل می تواند با سرمایه گذاری بهتر و هدفمندتر نسبت به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی گام بردارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی اظهار کرد:امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده […]

    فرماندار سیاهکل: ظرفیت های سیاهکل در حوزه بوم گردی بسیار بالاست
  • فرماندار سیاهکل، ظرفیت های سیاهکل در حوزه بوم گردی را بسیار بالا دانست و گفت: شهرستان سیاهکل می تواند با سرمایه گذاری بهتر و هدفمندتر نسبت به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی گام بردارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس رضا اسلامی اظهار کرد:امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است و همه مدیران باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید همراه با تلاش بیشتر با عملکرد مثبت در حوزه گردشگری ضمن کاهش نرخ بیکاری به فراگیرتر شدن اشتغال کمک کنند.

    فرماندار شهرستان سیاهکل،به اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید و استاندار گیلان درخصوص کاهش بیکاری و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت:امروز گردشگری به عنوان یک صنعت در حال شناخته شدن است.

    وی افزود: شهرستان سیاهکل با توجه به پتانسیل بالای خود در حوزه گردشگری می تواند با سرمایه گذاری بهتر و هدفمندتر نسبت به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی گام بردارد و همانگونه که قبلا گفته شد،روستا مولد است و باید مورد احترام نیز قرار گیرد.

    این مقام مسئول،به تلاش استاندار گیلان درخصوص بیان اهمیت حوزه بوم گردی و گردشگری استان و نقش آن در کاهش نرخ بیکاری اشاره و تصریح کرد:در طرحهای بوم گردی با ایجاد رقابت سالم نتایج مثبتی به دست خواهد آمد و بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران هر چه بیشتر در این حوزه تلاش کنند.

    اسلامی، ظرفیت های سیاهکل در حوزه بوم گردی را بسیار بالا دانست و خاطرنشان کرد:بنده نیز به عنوان فرماندار شهرستان از طرح های درآمدزا که مبتنی بر محیط زیست و آداب و رسوم محلی ماست، حمایت خواهم کرد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30780

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *