×

فرماندار سیاهکل: محور سیاهکل به لاهیجان نیز نیازمند تعریض است

  • کد نوشته: 26107
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۹
  • 167 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل، تولیدات کشاورزی سیاهکل از جمله برنج و غلات را برجسته دانست و گفت: شهرستان سیاهکل باید به تراز نسبی شهرستان های همجوار خود برسد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا اسلامی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و رونق گردشگری شهرستان سیاهکل که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، ضمن قدردانی از […]

    فرماندار سیاهکل: محور سیاهکل به لاهیجان نیز نیازمند تعریض است
  • فرماندار سیاهکل، تولیدات کشاورزی سیاهکل از جمله برنج و غلات را برجسته دانست و گفت: شهرستان سیاهکل باید به تراز نسبی شهرستان های همجوار خود برسد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، رضا اسلامی در جلسه کارگروه رفع موانع تولید و رونق گردشگری شهرستان سیاهکل که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، ضمن قدردانی از توجه ویژه دکتر سالاری به این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان سیاهکل باید به تراز نسبی شهرستان های همجوار خود برسد.

    فرماندار سیاهکل، صدور سند روستایی، گازرسانی به روستاها، آسفالت معابر شهری، فاضلاب و… را عمده مشکلات شهرستان دانست و افزود: شهرستان سیاهکل دارای سه اقلیم جلگه، جنگل و کوهستان است لذا باید از این مواهب الهی در جهت رفع مشکلاتمان استفاده کنیم.

    وی برداشت های بی رویه از رودخانه های سیاهکل را نگران کننده دانست و تصریح کرد: رودخانه های سیاهکل دیگر ظرفیت برداشت را ندارند و کشاورزان با مشکل مواجه شده اند.

    این مقام مسئول،خواستار چهاربانده شدن محور سیاهکل به بازکیاگوراب شد و گفت:محور سیاهکل به لاهیجان نیز نیازمند تعریض است.

    اسلامی،تولیدات کشاورزی سیاهکل از جمله برنج و غلات را برجسته دانست و عنوان کرد:خوشبختانه کشاورزان از سموم کشاورزی بیش از حد استفاده نمی کنند و جهاد کشاورزی می تواند در این زمینه کمک کند.

    وی تکمیل پروژه فاضلاب شهر سیاهکل را نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: ۵۵ درصد از جمعیت شهرستان سیاهکل روستانشین هستند که باید با رفع مشکلات روستاییان مانع از مهاجرت آنان به شهر شویم.

    فرماندار سیاهکل،با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان، احداث هتل را یکی از راه های رونق اقتصادی منطقه دانست و یادآور شد:با کمک اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان می توانیم نسبت به راه اندازی تورهای گردشگری به ویژه در داخل جنگل های هیرکانی ما اقدام کنیم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26107

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *