×

فرماندار سیاهکل: مردم با رعایت حقوق شهروندی حس مطالبه گری داشته باشند

  • کد نوشته: 15075
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
  • 182 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه عدم حس مطالبه گری از ناحیه مردم و مسئولین نباید تکرار شود،گفت:کسی را انتخاب کنید که عادت به بی تفاوتی و وعده های خالی نداشته باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در همایش دانش آموزان رای اولی دبیرستان های پسرانه شهرستان سیاهکل که در […]

    فرماندار سیاهکل:  مردم با رعایت حقوق شهروندی حس مطالبه گری داشته باشند
  • فرماندار سیاهکل با تاکید بر اینکه عدم حس مطالبه گری از ناحیه مردم و مسئولین نباید تکرار شود،گفت:کسی را انتخاب کنید که عادت به بی تفاوتی و وعده های خالی نداشته باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهندس رضا اسلامی در همایش دانش آموزان رای اولی دبیرستان های پسرانه شهرستان سیاهکل که در راستای طرح مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با اشاره به اهمیت دو انتخابات در پیش رو خطاب به دانش آموزان رای اولی،اظهار کرد: انتخابات خوب یک وظیفه است و گزینش خوب نیز وظیفه دیگر.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به این نکته که شما دانش آموزان دبیرستانی اکنون پا به عرصه سیاسی کشور گذاشته اید،افزود: آینده این کشور به دست شماها ساخته خواهد شد و سکان کشور به دست شما سپرده می شود.

    وی نقش بی بدیل جوانان را غیر قابل انکار دانست و عنوان کرد: شما دانش آموزان نباید وقت خود را به ارزانی بفروشید،زیرا همه معلمان و اساتید از «زمان» خود نهایت استفاده را کرده اند تا به این جایگاه رسیده اند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه ساختار کشور ما ساختار درختی و یک ساختار مردم نهاد است،گفت:تمام انتخابات ما مستقیم و از ناحیه مردم است که بسی جای شکر دارد.

    اسلامی خطاب به دانش آموزان رای اولی،خاطرنشان کرد:نمی گویم به چه کسی رای دهید، ولی به هر کس که می خواهید رای دهید چه در روستا،چه شهر و چه ریاست جمهوری اول تحقیق کنید.

    فرماندار سیاهکل با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی توسط همگان، یادآور شد:حقوق شهروندی را رعایت کنیم تا بتوانیم حس مطالبه گری داشته باشیم. چرا باید به لحاظ توسعه یافتگی،شهرستان سیاهکل از بین ۱۶ شهرستان استان رتبه شانزدهم را داشته باشد؟ لذا باید جایگاه   ها را بشناسیم.

    وی با تاکید بر اینکه عدم حس مطالبه گری از ناحیه مردم و مسئولین دیگر نباید تکرار شود،گفت:کسی را انتخاب کنید که عادت به بی تفاوتی و وعده های خالی نداشته و حداقل از قوانین شهرداری مطلع باشد. همه مشارکت کنیم، زیرا یک رای هم یک رای است.

    اسلامی در بحث وظایف شورا و شهرداری نیز متذکر شد: شورای شهر کارش این نیست که فقط شهردار را مدیریت کند. شهرداری نباید تمام درآمد خود را متکی به ماده ۱۰۰ کند و این در واقع خلاف و توهین به شهروند است، یعنی عملا به شهروند می گوییم در صورت خلاف کردن باید جریمه پرداخت کنی لذا نگذارید به شعور و شانیت شهروندی شما توهین شود. در انتخاب فرد اصلح احترام به قانون را در نظر بگیرید.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15075

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *