×

فرماندار سیاهکل مطرح کرد: تاکنون هیچگونه خسارت ابنیه و پل گزارش نشده است

  • کد نوشته: 37178
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • 75 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه تاکنون هیچگونه خسارت ابنیه و پل ناشی از بارش باران و سیل در این منطقه گزارش نشده اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان سیاهکل باز است. به گزارش گیل و دیلم، رضا اسلامی در رابطه با بارش باران در بخش دیلمان و پیرکوه گفت: در این بخش […]

    فرماندار سیاهکل مطرح کرد: تاکنون هیچگونه خسارت ابنیه و پل گزارش نشده است
  • فرماندار شهرستان سیاهکل با بیان اینکه تاکنون هیچگونه خسارت ابنیه و پل ناشی از بارش باران و سیل در این منطقه گزارش نشده اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان سیاهکل باز است.

    به گزارش گیل و دیلم، رضا اسلامی در رابطه با بارش باران در بخش دیلمان و پیرکوه گفت: در این بخش کوهستانی بارش باران به‌صورت عادی بوده و هیچ مشکلی گزارش نشده است.

    وی با اشاره به پرشدن آب استخر سیدوارستان سیاهکل پس از بارش باران گفت: به آب منطقه‌ای اعلام کردیم که دریچه آب را باز کند و به این صورت مشکل رفع شد.
     
    فرماندار سیاهکل با اشاره به باز بودن تمامی شریان‌های اصلی و فرعی بیان کرد: در ساعت چهار صبح امروز مقداری سنگ و یک درخت در آغوذی از ریشه کنده‌ شد و به جاده رانش کرد که بلافاصله توسط نیروهای راهداری سطح جاده پاک‌سازی شد.
     
    وی در رابطه با میزان بارندگی در سیاهکل گفت: پس از رعدوبرق دستگاه هواشناسی پیشرفته سیاهکل سوخت و با درخواست از اداره کل هواشناسی گیلان، در حال رفع عیب آن هستیم.

    منبع:ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37178

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *