×

فرماندار سیاهکل مطرح کرد: پایین‌بودن تراکم جمعیت در شهرستان سیاهکل/ تاکید برتکمیل پروژه ملی راه سراوان – سنگر سیاهکل

  • کد نوشته: 25085
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۳
  • 189 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل به پایین بودن تراکم جمعیت در سیاهکل اشاره کرد وگفت: در هر کیلومتر ۴٧ نفر در سیاهکل در حال زندگی هستند و با توجه به این میزان سرانه، این منطقه با کمبود اعتبارات مواجه است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه شهرستان سیاهکل […]

    فرماندار سیاهکل مطرح کرد: پایین‌بودن تراکم جمعیت در شهرستان سیاهکل/ تاکید برتکمیل پروژه ملی راه سراوان – سنگر سیاهکل
  • فرماندار سیاهکل به پایین بودن تراکم جمعیت در سیاهکل اشاره کرد وگفت: در هر کیلومتر ۴٧ نفر در سیاهکل در حال زندگی هستند و با توجه به این میزان سرانه، این منطقه با کمبود اعتبارات مواجه است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه شهرستان سیاهکل دارای پتانسیل های زیادی در بحث کشاورزی و گردشگری می باشد اظهار داشت:این منطقه بواسطه سه اقلیمی بودن در جلگه، کوهستان و جنگل ،دارای توانمندیهای خوبی در حوزه گردشگری و کشاورزی می باشد.

    وی بیان داشت:سیاهکل با داشتن زیارتگاه های متعدد از نوادگان اهل بیت در روستاها و همچنین وجود آثار باستانی مکان خوبی برای حضور گردشگران و مسافرین خواهد بود.

    این مقام مسئول با اشاره به توسعه اقتصادی در منطقه خاطرنشان کرد:در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم فعالیت های خودمان را بر روی توسعه زیرساختی شهرستان متمرکز کنیم چرا که گردشگران و سرمایه گذاران توجه ویژه ای به این امر دارند.

    وی به پایین بودن تراکم جمعیت در شهرستان سیاهکل اشاره کرد و اذعان داشت: در هر کیلومتر ۴٧ نفر در شهرستان سیاهکل در حال زندگی هستند و با توجه به این میزان سرانه، این منطقه با کمبود اعتبارات مواجه بوده و متاسفانه ما نمی توانیم به درستی پاسخگوی نیازهای مردم این شهرستان باشیم.

    اسلامی با تاکید بر تکمیل پروژه ملی راه سراوان ،سنگر سیاهکل و با اشاره به اینکه اکنون پیمانکار این پروژه مشخص شده بیان داشت:این پروژه برای ما نسبت به شهرستان های دیگر از اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که ورودی اصلی این راه مربوط به سیاهکل بوده و در تلاش هستیم این پروژه هر چه سریع تر تکمیل شود/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25085

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *