×

فرماندار سیاهکل: پیگیر مصوبات سفر اخیر استاندار هستیم/بزودی شاهد افتتاح سینمای شهر خواهیم بود

  • کد نوشته: 27290
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۴
  • 224 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در جمع شوراها و دهیاران بخش مرکزی که با حضور دکتر قلی پور ،مدیرکل بیمه اجتماعی روستایی و کشاورزی،عشایری تشکیل شد گفت: تمامی دهیاران و شوراها موضوع آموزش را جدی بگیرند و دولت تدبیر وامید برنامه های مانند طرح تکاپو و طرح بیمه های روستایی و […]

    فرماندار سیاهکل: پیگیر مصوبات سفر اخیر استاندار هستیم/بزودی شاهد افتتاح سینمای شهر خواهیم بود
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فرماندار سیاهکل در جمع شوراها و دهیاران بخش مرکزی که با حضور دکتر قلی پور ،مدیرکل بیمه اجتماعی روستایی و کشاورزی،عشایری تشکیل شد گفت: تمامی دهیاران و شوراها موضوع آموزش را جدی بگیرند و دولت تدبیر وامید برنامه های مانند طرح تکاپو و طرح بیمه های روستایی و بوم گردی و برنامه های بسیار خوبی در بحث احیای روستاها و کم کردن اختلاف تراز درآمدی روستائیان میتواند موثر ثمر واقع شود .

    فرماندار سیاهکل در ادامه گفت: ما پیگیر مصوبات سفر اخیر استاندار محترم در سطح استان هستیم و در این زمینه کمیته ای را در شهرستان جهت پیگیریهای آن مصوبات تا حصول نتیجه تشکیل دادیم.

    اسلامی در ادامه این جلسه عنوان کرد: طبق گزارشهای هواشناسی ما طی ۱۵تا ۲۰ روز آینده از نعمت برف سنگین بهره مند میشویم و از هم اکنون به تمامی ادارات و دهیاران وشوراها این آماده باش را اعلام میکنم ، که کمترین سختی و مشقت باید متوجه مردم باشد. در ضمن برای هریک از از دهستانها از طرف فرمانداری یک تیغه برف روب خریداری شده است که تا قبل از رسیدن نیروهای راهداری تا حدودی بتواند شریانات و راه های اصلی را باز گشایی نمایند .

    اسلامی گفت: ما در رابطه با پوشش بیمه های روستای رتبه ششم را داریم و به این نباید بسنده کنیم و حضور مدیرکل محترم را در شهرستان مغتنم میشماریم و حداکثر بهره بری را از این طرحها در شهرستان مطالبه گر هستیم .

    اسلامی گفت: اگر به مقوله فرهنگ بی تفاوت باشیم در همه زمینه ها آسیب پذیر خواهیم بود .

    فرماندار سیاهکل در ادامه عنوان کرد: یکی از مشکلات فرهنگی شهرستان سیاهکل اینست که سالهاست سینما ندارد و بنده به جد پیگیر تکمیل ساختمان سینما شهر سیاهکل هستم و اعتبارات خوبی هم با همکاری نماینده محترم مجلس دریافت کرده ایم و بزودی شاهد افتتاح این سینما خواهیم بود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27290

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *