×

فرماندار شفت خبر داد: ابلاغ ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شفت در سالجاری

  • کد نوشته: 48765
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۳
  • 84 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان شفت گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۵۶ پروژه عمرانی و خدماتی برای این شهرستان ابلاغ شده است. به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا محسنی در کمیته برنامه ریزی شفت، گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۵۶ پروژه عمرانی و خدماتی ابلاغ شده است که نسبت به سال گذشته روند افزیشی داشته است. وی […]

    فرماندار شفت خبر داد: ابلاغ ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شفت در سالجاری
  • فرماندار شهرستان شفت گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۵۶ پروژه عمرانی و خدماتی برای این شهرستان ابلاغ شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا محسنی در کمیته برنامه ریزی شفت، گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۵۶ پروژه عمرانی و خدماتی ابلاغ شده است که نسبت به سال گذشته روند افزیشی داشته است.

    وی با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی در کشور که فروش نفت را کاهش داده است، گفت: در سال های اخیر دولت تلاش کرده است که پروژه های عمرانی قطع نشود و تمرکز اصلی روی پروژه های نیمه تمام بوده است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان شفت با تاکید بر اینکه بیشتر اعتبارات از منابع استانی و سه درصد نفت و گاز است، افزود: انتخاب شفت به عنوان شهر کم تر توسعه یافته استان سبب نگاه ویژه در تخصیص اعتبار به این شهرستان خواهد شد.

    وی تصریح کرد: مدیران اجرایی باید تلاش کنند اعتبارات را به صورت کامل جذب کرده که در ارزیابی عملکرد ادارات بسیار تاثیرگذار است.

    محسنی با اشاره به اینکه بودجه شهرستان شفت در سال ۹۷ نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است، گفت: برخی از پروره های عمرانی به دلیل عدم تخصیص  اعتبار  اجرایی نشد که در سال پیش رو اینگونه نخواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48765

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *