×

فرماندار شفت: ضعف اطلاع رسانی در حوزه رونق تولید پذیرفتنی نیست

  • کد نوشته: 45189
  • ۱۳۹۸-۰۲-۰۵
  • 88 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شفت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید گزارش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند، گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست. به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا محسنی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی شهرستان شفت با […]

    فرماندار شفت: ضعف اطلاع رسانی در حوزه رونق تولید پذیرفتنی نیست
  • فرماندار شفت با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید گزارش عملکرد خود را در اختیار مردم قرار دهند، گفت: ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا محسنی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی شهرستان شفت با بیان اینکه آمار مربوط به سامانه کارا باید توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی رصد و نحوه بروزرسانی آن توسط دستگاه های ذیربط پیگیری شود، افزود: مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سال ۹۷ باید آسیب شناسی و در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و عشایری در سال ۹۸ با اولویت گردشگری و بوم گردی به متقاضیان اعطا خواهد شد، ادامه داد: از ۳۶۰ واحد سیاست گذاری بوم گردی در این شهرستان موافقت اصولی ۳۵۱ واحد صادر شده که تا کنون ۵۱ واحد موفق به اخذ پروانه ساخت و مرمت شده اند و در این راستا یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است .
    محسنی بر پیگیری طرح های گردشگری در شفت تاکید و اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان احداث واحدهای بوم گردی باید ادامه یابد و پرونده های قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .

    فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تولید کنندگان در دریافت تسهیلات رونق تولید اشاره و خاطرنشان کرد: بانک ها باید همکاری های لازم را در این راستا انجام دهند و دستگاه های ذیربط پیگیر امور مربوط به تولید کنندگان باشند .

    محسنی از دستگاه های متولی خواست تا ۷۲ ساعت آینده جزئیات آمارهای نهایی مربوط به اشتغال و رونق تولید در سال ۹۷ را پس از به روز رسانی به منظور بررسی به فرمانداری ارسال کنند.

    شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45189

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *