×

فرماندار شفت: عقب‌افتادگی عمرانی شفت بر اقدامات فرهنگی نیز سایه افکنده است

  • کد نوشته: 25369
  • ۱۳۹۶-۰۸-۳۰
  • 67 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شفت با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی عمرانی شفت در سال‌های گذشته، اکنون بر اقدامات فرهنگی نیز سایه افکنده است، یادآور شد: جوانان برای داشتن زندگی بهتر از این شهرستان کوچ کرده‌اند و باید بسترسازی‌های عمرانی و فرهنگی برای حفظ نیروهای انسانی موجود فراهم شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدرضا محسنی […]

    فرماندار شفت: عقب‌افتادگی عمرانی شفت بر اقدامات فرهنگی نیز سایه افکنده است
  • فرماندار شفت با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی عمرانی شفت در سال‌های گذشته، اکنون بر اقدامات فرهنگی نیز سایه افکنده است، یادآور شد: جوانان برای داشتن زندگی بهتر از این شهرستان کوچ کرده‌اند و باید بسترسازی‌های عمرانی و فرهنگی برای حفظ نیروهای انسانی موجود فراهم شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدرضا محسنی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شفت در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اینکه برای ایجاد تغییر باید در زیرساخت‌ها تحول ایجاد کرد، اظهار کرد: دولت نیز به فرهنگ نگاهی ویژه دارد.

    وی، با بیان اینکه شفت نیازمند دو نوع پوست‌اندازی برای توسعه و پیشرفت است، افزود: پوست‌اندازی فرهنگی سبب می‌شود که پوست‌اندازی عمرانی زودتر محقق شود.

    نماینده عالی دولت در شفت، با اشاره به اینکه جامعه‌ای که اندیشه‌ای پویا داشته باشد؛ محروم نیست گفت: بسیاری از زیرساخت‌های عمرانی این شهرستان در زمانی که قیمت نفت به ۱۳۵ دلار رسیده بود باید انجام می‌شد.

    وی، در ادامه با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی عمرانی شفت در سال‌های گذشته، اکنون بر اقدامات فرهنگی نیز سایه افکنده است، یادآور شد: جوانان برای داشتن زندگی بهتر از این شهرستان کوچ کرده‌اند و باید بسترسازی‌های عمرانی و فرهنگی برای حفظ نیروهای انسانی موجود فراهم شود.

    فرماندار شفت، با بیان اینکه وضعیت ساختمان مورد مناقشه شورای شهر و کتابخانه‌های عمومی این شهرستان باید در نشستی با حضور نمایندگان حقوقی دستگاه‌های ذیربط بررسی شود، اضافه کرد: نتیجه این جلسه برای تصمیم‌گیری‌های بعدی باید به فرمانداری منعکس شود.

    وی، با اشاره به اینکه ارایه برنامه کاری ۵ ساله با برش یک ساله یکی از دستورات دکتر سالاری استاندار گیلان در شورای اداری استان است، گفت: برنامه محوری یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران شهرستان شفت است.

    محسنی، در پایان با بیان اینکه همه باید در کارهای فرهنگی مشارکت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمدهای شهرداری باید محقق شود و این میزان باید با تحقق واقعی بودجه پیش بینی شده همخوانی داشته باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25369

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *