×

فرماندار شفت: مشکل کم آبی شالیزارها پذیرفتنی نیست

  • کد نوشته: 47092
  • ۱۳۹۸-۰۳-۳۰
  • 94 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شفت گفت: مشکل کم آبی شالیزاهای شهرستان در سال جاری پذیرفتنی نیست و مدیران ذیربط باید تا پایان سال زراعی برنامه مدون داشته باشند. به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا محسنی در نشست شورای اداری شهرستان شفت با بیان این مطلب، همچنین به دستگاه های خدماتی و اجرایی تأکید کرد که اقدامات لازم در […]

    فرماندار شفت: مشکل کم آبی شالیزارها پذیرفتنی نیست
  • فرماندار شفت گفت: مشکل کم آبی شالیزاهای شهرستان در سال جاری پذیرفتنی نیست و مدیران ذیربط باید تا پایان سال زراعی برنامه مدون داشته باشند.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا محسنی در نشست شورای اداری شهرستان شفت با بیان این مطلب، همچنین به دستگاه های خدماتی و اجرایی تأکید کرد که اقدامات لازم در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه برق را در دستور کار قرار دهند.

    وی با بیان اینکه نامگذاری سال جاری به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت موضوع معیشت و اقتصاد است، افزود: ظرفیت‌های مهم بخش تولید باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
    محسنی با بیان اینکه مردم مشکلات را تحمل می‌کنند اما آنچه آنان را می‌رنجاند تبعیض و بی عدالتی است ادامه داد: مدیران باید منشور حقوق شهروندی را رعایت و همواره کرامت انسانی ارباب رجوع را حفظ کنند.
    نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه همه تلاش دشمنان ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و حاکمیت است تصریح کرد: امروز بایستی همه در راستای وفاق و وحدت و تلاش برای ایجاد امید در کشورها تلاش و اهتمام داشته باشند و از بیان مطالبی که باعث یاس و ناامیدی مردم می‌گردد، پرهیز کنند.
    وی با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر پرهیز از تشریفات اداری افزود: بخشنامه حضور مدیران کل استانی در شهرستان‌ها نیز رافع بسیاری از مشکلات بوده است.
    محسنی در ادامه رئیسان ادارات شهرستان را ملزم کرد تا در هماهنگی با بخشداران و اعلام قبلی جهت بررسی مشکلات مردم در حوزه کاری ادارات مربوطه به مراکز دهستان‌ها و روستاها رفته و در راستای حل مشکلات با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشند.
    فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر خدمات شایانی در سطح شهرستان انجام شده اما اطلاع رسانی‌ها دستگاه‌ها در این خصوص ضعیف است افزود: مدیران از ظرفیت رسانه‌ها برای ارائه گزارش عملکرد و آمار مقایسه‌ای استفاده کنند.
    وی در ادامه به سفر سال گذشته رئیس جمهوری به گیلان و پیگیری مستمر مطالبات مهم شهرستان اشاره و اضافه کرد: در این راستا برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راهسازی محور ملاسرا-شفت بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و برای ساخت دو پل در چوبر و بداب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ابلاغ شده است.

    شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر، نصیرمحله و ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بالغ بر ۱۴ هزار و ۳۳۰ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در این زمین ها سالانه ۴۵ هزار تن برنج سفید تولید می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47092

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *