×

فرماندار شهرستان آستارا: شورا محل ریش‌سفید بازی و بنیادگرایی نیست

  • کد نوشته: 16233
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۴
  • 179 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستارا در نشست مشترک با اعضای منتخب مردم در شورای اسلامی این شهر گفت: با تولید برنامه و استفاده از تجربه پیشکسوتان عرصه مدیریت شهری می‌توان طرح‌های نیمه‌تمام را تمام و شهر را به سمت توسعه و تولید درآمدهای پایدار پیش برد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس رنجکش کیسمی بعدازظهر […]

    فرماندار شهرستان آستارا: شورا محل ریش‌سفید بازی و بنیادگرایی نیست
  • فرماندار شهرستان آستارا در نشست مشترک با اعضای منتخب مردم در شورای اسلامی این شهر گفت: با تولید برنامه و استفاده از تجربه پیشکسوتان عرصه مدیریت شهری می‌توان طرح‌های نیمه‌تمام را تمام و شهر را به سمت توسعه و تولید درآمدهای پایدار پیش برد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» یونس رنجکش کیسمی بعدازظهر امروز در نشست مشترک با اعضای منتخب شورای اسلامی این شهر بابیان اینکه انتظار مردم ایجاد نشاط اجتماعی در شهر است اظهار کرد: اعضای منتخب مردم در شورا باید برای ایجاد نشاط اجتماعی و تغییر در کالبد شهر برنامه‌ داشته باشند.

    وی غالب اعضای جدید شورای اسلامی شهر آستارا را از بین جوانان جامعه دانست و گفت: اعضای منتخب مردم در شورای اسلامی این شهر به لحاظ نگرش سیاسی و اجتماعی باید با مردم همسو شوند تا بتوانند فضای اجتماعی شهر را در دست بگیرند.

    فرماندار شهرستان آستارا تأیید صلاحیت‌ها را بر اساس چهارچوب قانون و به‌دوراز اعمال هرگونه سلایق شخصی دانست و افزود: هدف ما از تأیید صلاحیت‌ها این بود تا خود مردم تصمیم بگیرند چه کسی برای توسعه شهر با برنامه درصحنه حضور پیداکرده و چه کسی بی‌برنامه است.

    رنجکش کیسمی، نگاه دولت تدبیر و امید در سطح کلان را موردپسند مردم دانست و گفت: یکی از اهداف نگاه دولت تدبیر و امید ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم بوده و هزینه‌های زیادی برای ایجاد این نشاط اجتماعی در جامعه پرداخت کرده است.

    وی بابیان اینکه نشاط اجتماعی فقط در خندیدن و شادی کردن خلاصه نمی‌شود، افزود: بعضی‌ها با صوت قرآن حال خوشی پیدا می‌کنند، بعضی‌ها با شنیدن موزیک و بعضی‌ها با ورزش کردن؛ در یکی دو دهه اخیر هم جوانان با رفتن به جبهه روحیه می‌گرفتند و شهادت ایده‌آل آن‌ها بود.

    فرماندار شهرستان آستارا با تأکید بر اینکه کسی از جوانان دوره جنگ نپرسید که شما اصول‌گرا هستید یا اصلاح‌طلب، گفت: جوانان دوره جنگ برای حفظ ارزش‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند؛ ارزش‌هایی که در رأس آن احترام قانون و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی قرار دارد.

    رنجکش کیسمی بابیان اینکه اعضای منتخب مردم در شورای اسلامی شهر آستارا برای دست‌یابی به ایده‌آل و توسعه شهر باید گام‌به‌گام حرکت کرده و از هرگونه شتاب‌زدگی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: منتخب مردم در شورای اسلامی باید منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهد.

    وی با اشاره به اینکه شورا محل ریش‌سفید بازی و بنیادگرایی نیست بیان کرد: با تولید برنامه و استفاده از تجربه پیشکسوتان عرصه مدیریت شهری می‌توان طرح‌های نیمه‌تمام را تمام و شهر را به سمت توسعه و تولید درآمدهای پایدار پیش برد.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16233

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *