×

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: جای بسی خرسندی است که فضای خوبی در بین تمام اعضای شورای آموزش و پرورش وجود دارد

  • کد نوشته: 26773
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۵
  • 147 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه جلسه شواری آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری برگزار شد. مهندس رحیم حیدری هدف از تأسیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان را استفاده از همه داشته‌ها، دانسته‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان نام برد و اظهار کرد: […]

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه: جای بسی خرسندی است که فضای خوبی در بین تمام اعضای شورای آموزش و پرورش وجود دارد
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه جلسه شواری آموزش و پرورش شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست مهندس حیدری برگزار شد.

    مهندس رحیم حیدری هدف از تأسیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان را استفاده از همه داشته‌ها، دانسته‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان نام برد و اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است که فضای خوبی در بین تمام اعضای این شورا وجود دارد و همه تلاش می‌کنند تا یک‌ قدم به جلو برداریم .

    شرایط خوب برای ما فراهم نباشد و اگر در این مدتی که مسئولیت داریم به یک خاک‌ریزهایی برسیم به آن افتخار خواهیم کرد .

    مهندس حیدری کسب رتبه‌های علمی توسط دانش‌آموزان و موفقیت‌های هنرجویان این شهرستان را در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای قابل‌تحسین دانست و از همه اعضای شورای آموزش پرورش که با ارائه گزارش‌های خود در ارتقای کمی و کیفی آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان این شهرستان گام برمی‌دارند تقدیر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26773

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *