×

فرماندار شهرستان بندرانزلی خبر داد: افتتاح ۱۲۱ پروژه در ایام الله دهه فجر در انزلی

  • کد نوشته: 41759
  • ۱۳۹۷-۱۱-۱۲
  • 142 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی از افتتاح ۱۲۱ پروژه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، اسماعیل حیدری آزاد در اولین روز از ایام الله دهه فجر در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام […]

    فرماندار شهرستان بندرانزلی خبر داد: افتتاح ۱۲۱ پروژه در ایام الله دهه فجر در انزلی
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی از افتتاح ۱۲۱ پروژه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسماعیل حیدری آزاد در اولین روز از ایام الله دهه فجر در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: در دهه فجر در انزلی ۱۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید تا مردم از آنها استفاده کنند.

    وی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه مخابرات، ۳ طرح بیمارستان شهید دکتر بهشتی، ۳۳ پروژه توسعه شبکه برق، ۳ پروژه آب رسانی، ۴۶ پروژه عمران شهری از جمله طرح هایی هستند که در این ایام به بهره برداری می رسند، افزود: همچنین طرح های آسفالت راه روستایی، ۱۴۳ واحد مسکن مهر، ۳۵ واحد مسکن فرهنگیان، ۳ پروژه اداره کل بنادر و دریانوردی، طرح مرکز پایش تالاب بندرانزلی، ۴ طرح هادی روستایی و چند پروژه دیگر از صندوق کارآفرین امید، جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی نیز در دهه فجر افتتاح می شود.

    فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه با تاکید بر اینکه علیرغم همه ی محدودیت های اقتصادی و تحریم های ضالمانه، دولتمردان تدبیر و امید اعتبارات خوبی را برای شهرستان بندرانزلی در نظر گرفته اند، افزود: با توجه به میزان پروژه ها، انزلی یکی از شهرستان های برتر زمینه جذب اعتبارات است و طی ایام دهه مبارک فجر تعدادی از این پروژه ها با حضور استاندار به بهره برداری می رسد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=41759

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *