×

فرماندار شهرستان رشت: ۲۵۱ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

  • کد نوشته: 43863
  • ۱۳۹۷-۱۲-۲۹
  • 152 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: ۲۵۱ واحد اقامتی در این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت میرشمس مومنی زاده باتبریک فرا رسیدن میلاد امیر مومنان علی (ع) و ایام نوروز درباره آمادگی شهرستان رشت برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار […]

    فرماندار شهرستان رشت: ۲۵۱ واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: ۲۵۱ واحد اقامتی در این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت میرشمس مومنی زاده باتبریک فرا رسیدن میلاد امیر مومنان علی (ع) و ایام نوروز درباره آمادگی شهرستان رشت برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر از چهارم اسفند ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان حاضر، بیش از هفت هزار نفر از عوامل اجرایی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و انتظامی مشغول خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
    وی با بیان این که هفت ایستگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در شهرستان رشت برپا شده، خاطر نشان کرد: در نخستین روز از تعطیلات نوروزی در ورودی شهر و همچنین فرودگاه بین المللی رشت با اهدای گل از مسافران و گردشگران استقبال می شود. 
    وی بیان داشت: برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، جشنواره‌ ها، نمایشگاه مستقیم عرضه کالا، تئاتر خیابانی، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی در نقاط مختلف شهرستان رشت در ایام تعطیلات نوروز اجرا می‌شود. 
    شهرستان رشت با شش بخش ، ۲۹۳ روستا و ۱۸ دهستان، دارای ۹۳۰ هزار نفر جمعیت است که ۶۰درصد آنها شهری و ۴۰ درصد روستایی هستند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43863

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *